اطلاعات جدیدی از نقشه و جهان Cyberpunk 2077 منتشر شد

اطلاعات جدیدی از نقشه و جهان Cyberpunk 2077 منتشر شد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از VG247، نقشه‌ی Night City در عنوان Cyberpunk 2077دارای پستی و بلندی و ساختمان‌های بسیاری می‌باشد. علاوه بر آن استودیوی CD Projekt Redتائید کرده است که به لطف محیط شهری بازی، شما می‌توانید به درون ساختمان‌ها بروید و در آن‌ها فعالیت‌های زیادی انجام دهید.

اخیرا وب سایت PlayStationLifeStyle گزارش داده است که طرفداران عنوان Cyberpunk 2077 به تازگی به صفحه‌ی فیس بوک بازی پیام داده‌اند و درباره‌ی اندازه‌ی نقشه‌ی بازی از سازندگان پرسیده‌اند، استودیوی CD Projekt Red هم در اینباره به آن‌ها اطلاعاتی داده است که از طریق فروم Reddit به اشتراک گذاشته شدند. در حالی که اندازه‌ی نقشه‌ی بازی به طور دقیق افشا نشد، اما ما اکنون می‌دانیم که این نقشه نسبت به The Witcher 3 بسیار عمیق‌تر است و دارای زیرساخت‌های فراوانی می‌باشد.

CD Projekt Red درباره‌ی نقشه‌ی بازی گفت: "شهر Night City شامل 6 منطقه‌ی مختلف می‌شود، اما من نمی‌توانم به شما عدد دقیقی به متر مربع بگویم، زیرا که هیچ کس تا به حال نقشه‌ی بازی را اندازه گیری نکرده است. این بازی شامل یک محیط شهر عمیق می‌شود و در آن ساختمان‌های بسیاری وجود دارند که هر کدامشان شامل طبقاتی می‌شوند. از لحاظ تکنیکی می‌توان 120 متر مربع را در یک محیط با طول و عرض 60 و 2 متر طراحی کرد. در ساختمان‌های بلند بازی، تقریبا اکثر طبقه‌های قابل گشت و گذار هستند و هر کدام از آن‌ها می‌توانند برای شما یک فعالیت یا ماموریت را رقم ایجاد کند. نقشه‌ی The Witcher 3 بسیار صاف بود، اما نقشه‌ی این بازی می‌تواند بسیار بزرگ باشد، بزرگی‌ای که شامل طبقات بالا و پایین و زیرساخت‌های عمیق می‌شود."

البته هنوز مشخص نیست که بازی شامل کوه‌ها و بیابان‌ها نیز می‌شود یا نه، اما می‌توان انتظار داشت که غیر از محیط شهری بتوانیم در محیط‌های دیگری نیز گشت و گذار کنیم. عنوان Cyberpunk 2077 در یک تاریخ نامشخص برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. نظر شما چیست؟ چقدر برای تجربه‌ی این بازی هیجان زده هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.