قسمت پنجم و آخر عنوان The Council ماه آینده عرضه خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PC Gamer، شرکت Focus Home Interactive اعلام کرد، قسمت پنجم و البته پایانی بازی ماجراجویی تعاملی The Council در تاریخ 4 دسامبر(13 آذر) عرضه خواهد شد.

این قسمت Checkmate نام دارد و داستان "لویی دی ریشه" را در قرن 18م روایت می‌کند، شخصی که برای پیدا کردن مادرش به جزیره‌ای وارد می‌شود که محل عقب نشینی یک فرقه مخفیانه می‌‍شود، فرقه‌ای که جورج واشینگتون و ناپلئون بناپارت عضوی از آن هستند.

این یک بازی در مورد گفت و گوهای متعدد می‌باشد: دی ریشت شخصیتی است که با سخنوری خود با کارکترهای مختلف داستان به خواسته‌هایش می‌رسد، او همواره مراقب رفتار خود می‌باشد تا حتی کوچک‌‎ترین خطا هم رخ ندهد و از طرف دیگر به دنبال اعمال کردن خط مشی‌‌های مناسب است. در بازی 15 مهارت شخصیتی، 44 Talent و 20 حقه وجود دارد که می‌توانید با استفاده از این‌ها قدرت سخنوری شخصیت اصلی را به سطح جدیدی برسانید و به راحتی خواسته‌‎های خود را دیکته کنید.

قسمت پایانی، Checkmate، تمامی تصمیمات،اشتباهات و بردهای شما را در قالب یک ارائه و کشمکش به اوج رسیده پیش متحدان لوییس، دشمنانش و خانواده شما خواهد آورد. امیدواریم قسمت آخر در حد و اندازه‌های قسمت‌های قبلی ظاهر شود.

بازی تنها در دسترس کسانی قرار خواهد گرفت که نسخه Compelete Season را خریداری کرده‌اند که البته در حال حاضر بر روی استیم 40 درصد تخفیف دارد.

نظر شما در این باره چیست؟