عنوان Yooka-Layle موفق به فروش یک میلیون واحدی شده است

عنوان Yooka-Layle موفق به فروش یک میلیون واحدی شده است

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، استودیوی Playtonic Games به تازگی اعلام کرده است که بازی پلتفرمر سه بعدی آن‌ها یعنی Yooka-Laylee که در ماه آوریل 2017 منتشر شد، موفق شده تا به فروش یک میلیون واحدی برسد.

این استودیو در توئیتر خود نوشت: "وای! ما موفق شدیم به رقم فوق العاده‌ی یک میلیون بازیکن برای Yooka-Layle برسیم. همه‌ی ما در استودیوی Playtonic از تشکر می‌کنیم."

این بازی در ابتدا با مشکلاتی بر روی پلتفرم PC منتشر شد، اما توسعه دهندگان آن با ارائه‌ی آپدیت‌های پس از عرضه از این بازی پشتیبانی کردند و مشکلات آن را برطرف کردند و علاوه بر آن قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه کردند. به طور مثال تیم سازنده یک دوربین دید جدید برای بازی اضافه کرد، یک حالت شلیک اول شخص برای آن طراحی کرد و قابلیت رد کردن دیالوگ‌ها را نیز به آن اضافه کرد.

علاوه بر آن Playtonic هم اکنون بر روی مود 64 بیتی این بازی کار می‌کند که گرافیک آن را مانند یک بازی کنسولی Nintendo 64 می‌کند تا بتوانید حس تجربه‌ی بازی‌هایی همچون Donkey Kong 64 و Banjo Kazooie را داشته باشید؟ نظر شما چیست؟ آیا شما نیز این بازی را تجربه کرده‌اید؟