طبق اظهار ESRB ظاهراً نسخه‌ی Game of the YoRHa عنوان NieR: Automata منتشر خواهد شد

Nier: Automata

همانطور که سابقاً نیز اتفاق افتاده، ESRB به تازگی یک بازی را پیش از معرفی رسمی رونمایی کرده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، در سایت رسمی ESRB، اخیراً صفحه‌ای از بازی NieR: Automata Game of the YoRHa Edition بارگزاری شده. با توجه به بازی با کلمات در اسم این عنوان، به نظر می‌رسد با نسخه‌ی سال این بازی بسیار محبوب عرضه شده در 2017 طرف باشیم. طبق این صفحه، گفته شده که نسخه‌ی مذکور NieR: Automata برای PS4 و PC منتشر می‌شود ولی اسمی از Xbox One به میان نیامده.

از آنجا که بین نسخه‌های GOTY بازی‌های محبوب مرسوم است، احتمالاً این ورژن از NieR: Automata شامل تمام محتویات اضافی که به دنبال عرضه منتشر شده‌اند می‌شود. NieR: Automata یک DLC با عنوان 3C3C1D119440927 داشت که لباس‌ها و باس فایت‌های جدیدی را به بازی می‌افزود. NieR: Automata در زمینه‌ی سایر محتویات تازه که پس از انتشار در دسترس قرار می‌گیرند به شکل قابل توجه‌ای کمبود داشت ولی شاید این نسخه از بازی بتواند چیزهای بیشتری به جهان بازی اضافه کند.

طبق آماری که پیشتر هم منتشر شده، این عنوان توانسته به فروش بیش از 3 میلیون نسخه دست یابد و سازندگان اعلام کرده‌اند که درها برای ساخت عنوانی جدید از سری NIER باز هستند. همینطور طبق گفته‌ی آن‌ها ادامه‌ NIER AUTOMATA عنوانی خواهد بود که هیچ‌کس فکرش را نخواهد کرد.

میتوان خاطر نشان کرد هر زمان ESRB بازی‌ای را لو داده، تقریباً همیشه حقیقت از آب در آمده‌اند. اگر طی روزها و هفته‌های آینده خبرهای بیشتری درمورد این عنوان بالقوه توسط Square Enix و Platinum Games دریافت کردیم به اطلاعتان خواهیم رساند.

در آخر نیز می‌توانید نقد و بررسی این بازی زیبا را اینجا مشاهده کنید.