عنوان جالب Assassin’s Creed: Rebellion هم‌آکنون برای دستگاه‌های موبایل در دسترس است

Assassin’s Creed: Rebellion

با سابقه‌ی بیش از ده سال، نسخه‌های منتشر شده‌ی مختلف و فصول متفاوت برای انتخاب با تمرکز بر دوره‌های تاریخی مهم، سری Assassin’s Creed به سری پرچم دار Ubisoft تبدیل شده است. با اینکه اکثر عناوین شامل اموری جدی می‌شوند که روایت آن‌ها در دنیایی جهان باز صورت می‌گیرد، جدیدترین بازی با عنوان Assassin’s Creed: Rebellion برای تلفن‌های همراه، این سری نمادین را به مسیری جدید وارد می‌کند.

Assassin’s Creed: Rebellion گرافیک واقع گرایانه و شگفت‌انگیز در هسته‌ی این سری را با ظاهری بامزه و کارتونی‌تر تعویض می‌کند. تمام شخصیت‌ها اینجا سرهای بزرگ و تنه‌هایی کوتاه دارند که باعث می‌شود شمایلی کمتر خطرناک ولی دلپذیرتر داشته باشند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، این عنوان بیش از 40 شخصیت دارد که کاراکترهای جدیدی را با کهنه کارانی مثل Ezio Auditore، Aguilar De Nerha، Shao Jun و Horacio De Heredia ترکیب می‌کند و آن‌ها را با سبک دوست داشتنی استراتژی نقش آفرینی ارائه می‌دهد.

تریلری که در ادامه مشاهده می‌کنید طرح کلی از چیزی که طرفداران می‌توانند از Assassin’s Creed: Rebellion انتظار داشته باشند را نمایش می‌دهد. داستان این نسخه گرد هم آمدن شخصیت‌ها برای حمله به یک قلعه و نجات دادن مردی که در یکی از سلول‌هایش محبوس است را روایت می‌کند. در طول بازی می‌بینیم که این قاتل‌ها در محیط دو بعدی بازی از دیوارها بالا می‌روند، به کُپه‌های کاه می‌پرند تا نگهبان‌های از همه‌جا بی‌خبر را غافلگیر کنند و درگیری‌های شمشیری وارد می‌شوند.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

Assassin’s Creed Rebellion هم اکنون برای iOS و Android به شکلی رایگان در دسترس است.