کارگردان Resident Evil 2 Remake از علاقه‌مندی خود نسبت به بازسازی دیگر عناوین این سری خبر داد

resident evil 2 remake

عنوان Resident Evil 2 Remake تجربۀ کاملاً متفاوتی را نسبت به نسخۀ اصلی ارائه می‌دهد که دلیل عمدۀ آن نوع دوربین بکار رفته در آن است. عناوین کلاسیک دیگری از این سری هستند که با تعبیه دوربین شانه‌ای در آنها، قابل بازساری هستند و به نظر می‌آید که احتمال توسعه چنین تغییری وجود دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Wccftech،‌ در جدیدترین شمارۀ مجلۀ PlayStation Official Magazine UK از کارگردانان عنوان Resident Evil 2 Remake، آقای "تسویوشی کاندا (Tsuyoshi Kanda)" و "یوشیاکی هیرابایاشی (Yoshiaki Hirabayashi)"، سوال پرسیده شد که دوست دارند کدام عنوان از سری Resident Evil را بازسازی کنند. آقای "کاندا" از عنوان خاصی نام نبرد، اما گفت که علاقه‌مند است تا دوربین شانه‌ای را در عناوین دارای دوربین ثابت توسعه دهد. از آنجایی که عناوین Resident Evil ،‌Resident Evil 0 و Resident Evil 2 بازسازی شده‌اند، به احتمال قوی عنوان Resident Evil 3: Nemesis کاندیدای بازسازی بعدی است.

قسمتی از مصاحبه ایشان با مجلۀ Official PlayStation Magazine:

"Official PlayStation Magazine: دوست دارید بعد از بازسازی Resident Evil 2 Remake روی کدامین عنوان از این سری کار کنید؟

آقای 'هیرابایاشی': فعلاً به جز Resident Evil 2 به پروژه دیگری فکر نمی‌کنم.

آقای 'کاندا': فکر می‌کنم ایدۀ تعبیه دوربین شانه‌ای در بازی‌های با دوربین ثابت جالب باشد، اما در حال حاضر اولویت اصلی من، ساخت موفقیت‌آمیز Resident Evil 2 است."

عنوان Resident Evil 2 Remake در تاریخ 5 بهمن امسال برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC عرضه می‌شود.