فروش سه برابری عنوان Red Dead Redemption 2 در مقایسه با فروش عنوان RDR در زمان عرضه

red dead redemption 2

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Wccftech، بدون شک عنوان Red Dead Redemption 2 به عنوان یکی از موفق‌ترین عناوین عرضه شده در نسل هشت در یادها خواهد ماند. این ساختۀ جهان‌باز شرکت Rockstar Games توانسته است در بریتانیا به فروش دو برابری عنوان RDR در زمان عرضه دست یابد. این عنوان حتی عملکرد بهتری در آمریکا داشته است.

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده از گروه NPD، عنوان RDR2 در‌ آمریکا سه برابر عنوان RDR در زمان عرضه فروش داشته و به دومین عنوان پرفروش ماه اکتبر سال 2018 میلادی تبدیل شده است. هر دو بازی CoD: BO4 و RDR2تا کنون پرفروش‌ترین عناوین سال 2018 بوده‌اند.

RDR2 لیاقت این همه موفقیت را دارد، چرا که این عنوان یکی از بهترین بازی‌های در سبک جهان‌باز است. به تازگی هم این عنوان از پردیس‌گیم نمره 9 از 10 را دریافت کرده است. "علیرضا رزمجویی" در بخشی از نقد و بررسی عنوان RDR2 گفته است:

"Red Dead Redemption 2 نه تنها توانسته در قالبی جاه‌طلبانه، پروتاگونیستی ایده‌آل به نام آرتور مورگان را پرورش دهد، بلکه موفق شده است تجربه‌‌ای که از اولین رستگاری داشتیم را نیز غنی‌تر کند. Red Dead Redemption 2 دارای جزئیاتی بشدت هوشمندانه و حیرت‌انگیز است که ممکن است حتی 1 درصد از تجربه‌کنندگان نیز با آن روبه‌رو نشوند اما با این حال دارای مشکلاتی جزئی است که درصد بالایی مطمئنا با آن روبه‌رو خواهند شد."

عنوان Red Dead Redemption 2 هم‌اکنون برای کنسول‌ PS4 و Xbox One در دسترس است.