مدیر عامل سابق Remedy استودیوی Redhill Games را پایه گذاری می‌کند؛ تمرکز آن‌ها بر روی شوترهای تاکتیکی F2P خواهد بود

Redhill Games

Redhill Games استودیوی بازی سازی جدیدی است که در "هلسینکی" کشور فنلاند مستقر می‌باشد و توسط مدیر عامل سابق Remedy، آقای "ماتیاس میلیرین"، بنا شده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، او طی بیانیه‌ای گفت:

"از زمان شروع کارم در 1999 لذت کار کردن با افراد با استعداد زیادی را داشته‌ام. Redhill Games نماینده‌ی بهترین تجربیات این سال‌های من است و تعدادی از برجسته‌ترین حرفه‌ای‌های این صنعت از رشته‌های مختلف را برای تجربه‌ای تازه دور هم جمع می‌کند. این‌ها افرادی هستند که قبلاََبا آنان همکاری داشته‌ام و اطمینان دارم که بهترین بازی‌هایمان همچنان پیش رویمان قرار دارند."

همچنین "میلیرین" چند کارمند جدا شده‌ی دیگر از Remedy ما بین 13 توسعه دهنده‌ی خود دارد. Redhill Games طبق اعلامیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که بر روی شوترهای تاکتیکی رایگان تمرکز خواهد کرد:

"گروه رهبری اصلی Redhill Games از ارشد فناوری آقای میکو اورومو و تهیه کننده‌ی اجرایی مایلوس جرابک تشکیل شده است که اورومو قبلاً به عنوان کارگردان تکنیکی در استودیوی Wargaming و Remedy فعالیت کرده که در هر دو نقش قابل توجه‌ای در ساخت و بهبود استراتژی‌ها، تکنولوژی‌ها و بهره‌وری تیم‌های مختلف داخلی داشته است. جرابک مدیر توسعه‌ی World of Tanks ساخته‌ Wargaming بوده که در به دست آوردن کیفیت‌های بالا و موفقیت در فلسفه‌ی "تعهد و ارائه" کمک کرده است. همچنین به عنوان مدیر تولید در Remedy، تجربه‌ی مدیریت روابط نشر و توسعه را دارد.

با چندین کهنه کار که هدایت را به عهده گرفته‌اند و در ساخت یکی از 5 بازی برتر PC نقش داشته‌اند، تمرکز اصلی Redhill Games، ساختن عناوینی جدید می‌باشد که ریشه‌ش در ژانرهایی است که تیم به بهترین شکل با آن‌ها آشنایی دارد (عملاً شوترهای رایگان و بازی‌های خدمات محور). تیم رهبری اصول همکاری و ارتباط متقابل، روش‌های کسب درآمد منصفانه و توسعه‌ی داده محور را دور هم جمع آوری کرده است."

ممکن است مدت زیادی طول بکشد تا یک بازی از سمت این تیم داشته باشیم ولی مسلماً پیشرفتشان را تحت نظر قرار خواهیم داد.

نظر شما در این باره چیست؟