همانطور که شرکت رو به تعطیلی می‌رود، بازی‌های قدیمی Telltale Games نیز از فروشگاه‌ها حذف می‌شوند

Back to the Future

به گزارش پردیس گیم و به نقل از gameinformer، به دنبال گزارش ورشکسته شدن، تعدادی از بازی‌های قدیمی‌تر Telltale games از استیم پاک شده‌اند. با اینحال تمامی بازی‌ها حذاف نشده‌اند ولی Telltale وارد روندی شده که شرکتش رسماً بعد از ماه‌ها خوابیدن در بستر مرگ درهای خود را می‌بندد.

طبق گفته‌ی GameDaily، استودیوی Telltale با یک شرکت خارجی به نام Sherwood Partners قرار داد بسته است تا این توسعه دهنده‌ی شمال کالیفرنیایی را در فرایندهای ورشکستگی همراهی کند. این روند شامل انحلال دارایی‌های Telltale می‌شود که از مبلمان دفتر تا دارایی‌های مجازی را شامل می‌شود.

به عنوان بخشی از این ماجرا، یکی از کارمندان سابق به GameDaily گفته که در 9 آذر ماه Telltale ارائه‌ی بیمه‌ی سلامت مجاز برای کارمندان بیکار شده را که هنوز بیمه سلامت جدیدی دریافت نکرده‌اند متوقف خواهد کرد. همچنین کارمندانی که از Telltale خارج شده‌اند بعد از به پایان رسیدن استخدام بودنشان، حقوقی دریافت نکرده‌اند.

همینطور که فرایند ورشکستگی پیش می‌رود بازی‌های قدیمی‌تر Telltale مثل Back to the Future و Jurassic Park از استیم ناپدید می‌شوند. اگرچه، بازی‌های جدیدتر از جمله The Walking Dead و Tales from the Borderlands هنوز در دسترس هستند. از آنجا که فروشگاه‌های دیجیتال کنسول‌ها هنوز بازی‌ها را برای فروش دارند، به نظر می‌رسد این مشکل محدود به استیم باشد ولی مشخص نیست تا چه زمانی این وضعیت ادامه پیدا می‌کند.