تماشا کنید: دنباله‌ی Final Fantasy XIV با عنوان Shadowbringers اوایل تابستان آینده عرضه خواهد شد +تریلر

Final Fantasy XIV Expansion

کمپانی ساخت بازی Square Enix ، طی آخر هفته‌ی گذشته و در جریان فستیوال فن (Fan Festival) امسال که در شهر لاس وگاس برگزار شد، خبر ساخت دنباله‌ی بعدی بازی 14 Final Fantasy XVI با عنوان Shadowbringers را اعلام کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech بازی Shadowbringers در اوایل تابستان سال آینده منتشر خواهد شد و بازیکنان را در حالی که به جنگجویان تاریکی تبدیل می‌شوند با خود به ماجراهای پرمخاطره و کاملا جدید می‌برد. اطلاعات بیشتر در رابطه با این دنباله توسط توسعه ‌دهندگان بازی در فستیوال فن پاریس (13 بهمن 1397/ 2 فوریه 2019) و همچنین در جریان همین مراسم در توکیو (‌3 فروردین 1398/ 23 مارس 2019) به اشتراک گذاشته خواهد شد.

این دنباله‌ی جدید مضامین تازه‌ای را با خود به ارمغان می‌آورد، که شامل یک نژاد جدید برای نقش اول داستان، چندین ماموریت متفاوت، سقف level بالاتر، مناطق جدید برای کشف کردن، تجهیزات جدید برای کلاس‌های مبارزه، سازنده و جمع‌آوری کننده می‌شود. علاوه بر‌این ویژگی‌های اصلی, چندین سیستم جدید همراه با این عنوان ارایه خواهد شد.

  • سیستم ”اعتماد NPC: بازیکنان اکنون می‌توانند به مبارزه در کنار NPC (شخصیت‌هایی که توسط کامپیوتر هدایت می‌شوند نه انسان) های دوست بپردازند.
  • ویژگی جدید Game+:این ویژگی به گیمرها امکان آن را می‌دهد تا داستان‌های اصلی FINAL FANTASY XIV را بار دیگر بازی کنند.
  • سیستم ملاقات جهانی: بازیکنان می‌توانند به سایر سرور‌ها بر روی همان دیتا سنتر(مرکز اطلاعات) سفر کنند و با گیمر‌های به مراتب بیشتر از قبل تعامل کنند.

Next Final Fantasy XIV Expansion

عنوان Shadowbringers برای کنسول‌های PC و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود، با این وجود تیم توسعه‌ی بازی مدت زیادی است که اعلام کرده احتمال عرضه‌ی Final Fantasy XIV برای کنسول‌های Xbox One و Nintendo Switch وجود دارد به شرط آن‌که امکان بازی بین تمامی پلتفورم‌ها باشد.

باهم به تماشای تریلر منتشر شده برای این بازی می‌نشینیم:

دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

نظر شما چیست؟ آیا افزودن این ویژگی‌ها می‌تواند بازخورد مثبتی را به‌ دنبال داشته باشد؟