تهیه کننده‌ی BioWare اصرار دارد که عنوان Anthem تأخیر نخورده است

Anthem

انتشار بزرگ بعدی BioWare، بازی مولتی پلیر آنلاین Anthem، همچنان قرار است در تاریخ برنامه‌ریزی شده که 3 اسفند بوده، عرضه شود. تهیه کننده‌ی اجرایی این عنوان "مارک دارا" در توئیتر خود نوشته که نسخه‌های PS4، Xbox One و PC هنوز برای همین تاریخ آماده می‌شوند. می‌توانید متن توئیت را در ادامه مشاهده کنید؛

– سلام به همگی، تاریخ عرضه همچنان 3 اسفند 97 است. مثل همیشه.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، این تأییدیه بعد از پاسخ دادن "دارا" به فردی در توئیتر که گفته بود فکر کرده که بازی به جای 3 اسفند در 29 اسفند منتشر می‌شود انجام شد. وی جواب داد؛ "خیر، اول اسفند تاریخی است که همیشه در نظر داشته‌ایم."

همچنین "دارا" به شایعه‌ای در رابطه با آزمایش شدن Anthem برای کنسول معرفی نشده‌ی سونی یعنی PlayStation 5 توسط BioWare که در انجمن Reddit پخش شده نیز نظر داد. این شایعه توسط همان فردی درز پیدا کرد که عدم حضور سونی در E3 2019 را یک روز قبل از اعلامیه‌ی خود شرکت پخش نمود. او اظهار کرد که Anthem روی سخت‌افزارهای نسل حاضر "آشفته" است و ممکن است تأخیر بخورد.

Anthem در ابتدا قرار بود که در 2018 منتشر شود ولی بعدها به 2019 موکول شد. منابع گفتند که این تأخیر به علت مشکلات توسعه بوده ولی EA اظهار کرد که می‌خواهد در تاریخ خلوت‌تری بازی خود را عرضه کند.

یک "دموی VIP" از Anthem برای مشترکین EA/Origin Access روی Xbox One و PC در 12 بهمن در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین این دمو برای مشتریانی که بازی را پیش خرید کرده‌اند قابل تجربه خواهد بود که در را برای حضور بازیکنان PS4 باز می‌کند.

این بازی یک عنوان نقش آفرینی علمی تخیلی است که طرفداران را در نقش Freelancer هایی قرار می‌دهد که سربازانی مجهز به لباس مخصوص به نام Javelin می‌باشند. این لباس‌های مرد آهنی مانند با تکنولوژی بالا اجازه می‌دهند بازیکنان هنگام کامل کردن مأموریت‌ها به شکل فردی و تنها یا با دیگران در محیط پرواز کنند و با دشمنان خود درگیر شوند.