10 تا از بهترین فیلم های پسارستاخیزی که حتما باید آن ها را ببینید!

10 تا از بهترین فیلم های پسارستاخیزی! فیلم های پسارستاخیزی همیشه جایگاه خاصی در میان فیلم ها دارند.اگر چه این ژانر فیلم ها تاریک ،بدبینانه و وحشتناک هستند ، اما همیشه دانستن اینکه جهان در آینده به چه مکانی تبدیل می شود برای انسان جذاب است.اولین فیلم های ساخته شده در این ژانر باعث وحشت انسان ها شده بود.با یکدیگر با 10 تا از بهترین فیلم های پسارستاخیزی آشنا می شویم :

1-(Children of Men (2006

داستان فیلم در سال 2027 رخ می دهد و در مورد این است که زنان دیگر نمی توانند صاحب فرزند شوند و آینده بشریت در دست انقراض است .دنیا در شرف نابودی است و تمام رهبران دنیا در حال جنگ با یکدیگر هستند تا اینکه زنی به طور عجیبی باردار می شود و مرد میانسالی مامور می گردد تا از این زن محافظت کند و…

2- (Dark City (1998

داستان فیلم در مورد یک مرد آمریکایی است که ناگهان در یک وان حمام از خواب بلند می شود و او متوجه می شود که حافظه خود را از دست داده است.اما ناگهان با او تماس گرفته می شود و از او می خواهد که این مکان را ترک کند او در حال فرار با موجودات فرا زمینی آشنا می شود و…..

10 تا از بهترین فیلم های پسارستاخیزی

3-(The Matrix (1999

داستان این فیلم علمی تخیلی در دنیای ساختگی به نام ماتریکس رخ می دهد که به دست ماشین آلات هوشمند برای غلبه بر جمعیت انسان ها شبیه سازی شده است.تا اینکه یک برنامه نویس کامپیوتری از این موضوع آگاه می شود و با افراد دیگر که از این دنیای رویایی رها شده اند به شورش علیه این ماشین آلات می پردازند .این فیلم به عنوان یکی از برترین فیلم‌های تاریخ سینما شناخته می‌شود و در فهرست ۲۵۰ فیلم برتر بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها، جزو ۲۰ فیلم برتر قرار دارد.

10 تا از بهترین فیلم های پسارستاخیزی

4-(THX 1138 (1971

داستان فیلم در مورد شهر زیرزمینی است که با کامپیوتر ساخته شده است و در آن مردم دارای شماره های مشخص هستند و هر روز مقدار زیادی آرام بخش مصرف می کنند و هر روز توسط یک کامپیوتر بزرگ کنترل می شوند .

10 تا از بهترین فیلم های پسارستاخیزی

5-(Minority Report (2002

داستان فیلم در سال 2054 رخ می دهد .محور اصلی فیلم بر مبنای سیستمی است که بر مبنای 3 انسان کار می کند و جرائم را پیش از وقوع شناسایی می کنند .به همین دلیل مدت زیادی است که هیچ جرمی رخ نداده است.اما همین سیستم پیچیده نیز ممکن است دچار فریب شود و معماهای جالبی را آشکار سازد.

10 تا از بهترین فیلم های پسارستاخیزی

6-(Twelve Monkeys (1995

در سال 1996 بیش از 5 میلیارد نفر بر اثر ویروسی از بین رفته اند و تنها یک درصد از انسان ها باقی مانده اند که آن ها نیز در زیر زمین زندگی می کنند.در آینده یعنی سال 2035 دانشمندان برخی از زندانیان را برای جمع آوری اطلاعات به سال 1996 می فرستند .اما یکی از زندانیان به اشتباه به سال 1990 و به یک تیمارستان روانی فرستاده می شود و…

در ادامه بخوانید :

۱۰ فیلم برتر (پاپ کورنی) اکران شده در سال ۲۰۱۸ !

نگاه ویدیویی به جلوه های ویژه فیلم بلید رانر ۲۰۴۹

۱۰ تا از بهترین فیلم هایی که در مورد مد و فشن ساخته شده است

۱۰ تا از بهترین سریال هایی که در پاییز حتما باید ببینید

۱۰ فیلمی که نباید هرگز با پارتنر خود مشاهده کنید !

10 تا از بهترین فیلم های پسارستاخیزی

7-(The Trial (1962

داستان فیلم در مورد مردی است که ناگهان یک روز صبح از خواب بلند می شود و ماموران قانون بدون اطلاع به اتاق او وارد می شوند و وی را بازداشت می کنند اما او از جرم خود اطلاعی ندارد و..

10 تا از بهترین فیلم های پسارستاخیزی

8-(Blade Runner (1982

داستان فیلم در مورد ماموری است که ماموریت دارد تا آدم های مصنوعی (موصوم به رپلیکانت ) را از حضور بر روی کره زمین منع کند اما چند رپلیکانت به طور مخفیانه وارد لس آنجلس می گردند و سعی دارند وارد شرکتی شوند که آن ها را به وجود آورده است .

10 تا از بهترین فیلم های پسارستاخیزی

9-(Mad Max 2 (1981

یک فیلم در سبک اکشن، علمی–تخیلی، و ادبیات داستانی رستاخیزی و پسارستاخیزی به کارگردانی جرج میلر است که در سال ۱۹۸۱ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به مل گیبسون اشاره کرد.

10 تا از بهترین فیلم های پسارستاخیزی

10-(They Live (1988

لس آنجلس، آينده اي نزديک. آواره اي (پايپر) تنها وارد شهر مي شود و خود را با جامعه اي مصرفي و به شدت طبقاتي روبه رو مي يابد که در آن مخلوقاتي بيگانه با قيافه ي مبدل انساني، از طريق هدايت وسايل ارتباط جمعي، به ويژه ايستگاهي تلويزيوني که مانع درک بهتر عامه مي شود، کنترل همه چيز را به دست دارند…

10 تا از بهترین فیلم های پسارستاخیزی

نوشته 10 تا از بهترین فیلم های پسارستاخیزی که حتما باید آن ها را ببینید! اولین بار در وارونه پدیدار شد.