شایعه: سال آینده کنسول PlayStation 5 رونمایی مختصری خواهد داشت؛ منتظر رونمایی اصلی در مراسم PSX 2019 باشید

playstation 5

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Comicbook، پس از انتشار اعلامیه شرکت سونی مبنی بر شرکت نکردن در مراسم E3 سال آینده و نیز با توجه به اینکه یکی از بزرگترین شایعات اخیر در مورد عرضۀ کنسول PlayStation 5 در سال میلادی آینده است، افراد زیادی تصور می‌کنند که این اقدام شرکت سونی در جهت آماده‌سازی و معرفی این کنسول بوده است. طبق شایعات و گزارش‌های اخیر، عملکرد کمپ تبلیغاتی PlayStation کمی متفاوت‌تر از قبل خواهد بود: سال آینده کنسول PS5 اول نمایشی مختصر خواهد داشت و سپس در ادامۀ همان سال مراسم بزرگتری برای رونمایی از آن برگزار خواهد شد.

کاربری در ردیت که شرکت نکردن سونی در مراسم E3 2019 را لو داده بود، اعلام کرده است:

"[کنسول PS5] در اوایل سال 2019 رونمایی مختصری خواهد داشت و رونمایی بزرگ در مراسم PSX رخ خواهد داد. البته این برنامه‌ها ممکن است تغییر کنند."

جملۀ آخری بیشتر شبیه پوششی است برای زمانی که این شایعه کاملاً اشتباه از آب در بیاید، پس نمی‌توان به صحت و درستی این شایعه اطمینان کامل کرد. در کنار این شایعات، اکنون یکی از دلایل اصلی شرکت سونی برای برگزار نکردن مراسم PSX 2018 و نیز شرکت نکردن در مراسم E3 2019، نداشتن محتوا و عنوان جدید برای نمایش است، اما مطمئناً محتویات و عناوین جدید بسیاری برای نمایش در آینده در نظر گرفته شده‌اند.