تماشا کنید اولین تریلر از فیلم لایو اکشن Detective Pikachu

تماشا کنید اولین تریلر از فیلم لایو اکشن Detective Pikachu

هنگامی‌ که اعلام شد هالیوود قصد ساخت یک انیمیشن لایو‌اکشن ترکیب‌شده با فیلم بر اساس بازی ویدیویی 3DS کاراگاه پیکاچو (Detective Pikachu)، با حضور رایان رینولدز در نقش موش برقی معروف را دارد، اکثرا سعی کردیم این خبر را در زوایای تاریک ذهنمان دفن کنیم و دیگر به آن فکر نکنیم. برای ما حکم عنوانی گیج کننده در میان ده‌ها خبری که هر روز بر ما روانه می‌شوند را داشت. درحالی‌که افراد زیادی درحال فراموش کردن این پروژه بودند، کمپانی برادران وارنرز در سکوت خبری این فیلم را به اتمام رسانید و اکنون تریلر کاراگاه پیکاچو را منتشر کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، با این‌که ته‌ریش جونده‌ای پیکاچوی داستان به حد کافی غیرعادی جلوه می‌کن،, اما بعضی از ساخت‌های به‌کار رفته از آن‌هم بدتر است. برای مثال به چه دلیل کاراکتر Jigglypuff با خز پوشیده شده‌ است؟ به عبارت دیگر این تریلر تلاش شایانی جهت افزایش گستره‌ی ریز جزییات انجام داده و از جهاتی اقدامی ناخوشایند محسوب می‌شود.

این شما و این خلاصه‌ای از داستان رسمی کاراگاه پیکاچو:

” داستان از زمانی شروع می‌شود که کاراگاه ممتاز، هری گودمن، به طرز مشکوکی مفقود می‌شود و این حادثه پسر بیست و یک ساله‌ی او، "تیم"، را وادار به جستجو برای آن‌چه رخ داده‌ است می‌کند. در مسیر این تحقیق کاراگاه پیکاچو، همکار سابق پوکمونی هری، پسر جوان را همراهی می‌کند؛ همکاری بامزه، عاقل و فوق کاراگاهی دوست داشتنی که حتی رفتارش با خود نیز رازآلود است. به محض اینکه "تیم" و "پیکاچو" متوجه می‌شوند که منحصرا امکان برقراری ارتباط با یکدیگر را دارند، با همراهی یکدیگر راهی این ماجراجویی هیجان‌انگیز می‌شوند تا گره از معمایی پر پیچ و تاب بر‌دارند.

در حالی‌که آن‌ دو در تعقیب سرنخ‌ها و و نشانه‌هایی در میان خیابان‌های منور با چراغ‌های نئونی شهر Ryme، کلان‌شهری گسترده و مدرن که در آن‌جا انسان‌ها و پوکمون‌ها در فضایی لایو اکشن و فوق حقیقی در کنار هم زندگی می‌کنند هستند، با گروهی از شخصیت های پوکمون مواجه می‌شوند و از نقشه‌ای هولناک که می‌تواند این همزیستی مسالمت‌آمیز را نابود و سراسر جهان پوکمون را تهدید کند، پرده برمی‌دارند.

دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفخه

کاراگاه پیکاچو در تاریخ 21 اردیبهشت 1398 (11 ماه می 2019) بر روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

نظر شما چیست؟ آیا از طرفداران لایو اکشن‌های سینمایی هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.