کنسول PlayStation 4 پنج ساله شد؛ آماری از پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ این کنسول

شرکت Sony با انتشار آماری از پرفروش‌ترین بازی‌های PS4 پنجمین سالگرد عرضه این کنسول را جشن گرفت

باور می‌کنید 5 سال از زمانی که کنسول PlayStation 4 عرضه شد می‌گذرد؟ این کنسول در 24 ساعت اولیه عرضه خود بیش از یک میلیون واحد فروخت و رکورد سریع‌ترین فروش در تاریخ PlayStation را جابجا کرد. به گزارش پردیس‌گیم، این کنسول در این مدت 86.1 میلیون واحد فروش داشته و فروش نرم‌افزاری برروی آن نیز بیش از 777.9 میلیون واحد بوده است. مطمئنا این دستاوردی بزرگ و قابل توجه است.

به همین مناسبت شرکت Sony با انتشار توییتی، آماری مختلف از این کنسول را به اشتراک گذاشته و از باندل Call of Duty: Black Ops IIII رونمایی کرده است.

"5 سالگی‌ات مبارک PlayStation 4. ما با عرضه باندلی جدید، آماری جالب از این کنسول و هم‌چنین تشکر از تمامی طرفداران‌مان (یعنی شما) این موضوع را جشن می‌گیریم."

طبق این آمار بازی Call of Duty: Black Ops III پرفروش‌ترین بازی کنسول PlayStation 4 بوده است. بعد از آن‌ به ترتیب 2 بازی Call of Duty: WWII و FIFA 17 در رتبه‌های دوم و سوم و 2 بازی FIFA 18 و Grand Theft Auto V در جایگاه‌های چهارم و پنجم قرار دارند. DualShock 4های سیاه‌رنگ نیز محبوب‌ترین کنترلرهای این کنسول بوده‌اند. در تصویر زیر می‌توانید باقی آمار را مشاهده کنید.

جایزه نادرترین مدل PS4 نیز به کنسول 500 million limited edition PS4 Pro که در ماه سپتامبر به مناسبت فروش 500 میلیونی PlayStation از زمان عرضه در سال 1994 عرضه شده بود، تعلق گرفت.

برای جشن‌گرفتن تمامی این موفقیت‌‌ها، Sony از باندل Call of Duty: Black Ops IIII نیز رونمایی کرد. این باندل از 27 نوامبر (6 آذر) به قیمت 299.99 دلار در دسترس خواهد بود و شامل یک PS4 سیاه 1ترابایتی، یک DualShock 4 به همین رنگ و نسخه فیزیکی Call of Duty: Black Ops IIII خواهد بود.

نظر شما چیست؟ خاطرات خود از کنسول PlayStation 4 را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.