Ubisoft جزئیات سیستم شخصی‌سازی ظاهری Assassin’s Creed Odyssey را که امروز از راه می‌رسد، منتشر کرد

Assassin’s Creed Odyssey

در انتهای این هفته به Assassin’s Creed Odyssey یک ویژگی کاملاً جدید اضافه می‌شود که امروز جزئیاتش در بلاگ Ubisoft منتشر شد.

ویژگی گفته شده سیستم شخصی‌سازی ظاهری است – و به نام دگرگون سازی هم شناخته می‌شود – که اجازه شخصی‌سازی شمایل، ابزار و وسایل شخصیت بازی در Assassin’s Creed Odyssey را به بازیکنان می‌دهد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، این سیستم جدید قابلیت تغییر دادن ظاهر اسلحه‌ها، زره‌ها و وسایل را بدون تأثیرگذاری در اعداد و ارقام آن‌ها اضافه می‌کند. تمام این موارد را می‌توان از طریق Inventory انجام داد و در هر زمانی هم قابل دسترس است.

ظاهر اسلحه‌ها و وسایل که به عنوان موارد قابل جمع‌آوری در بازی وجود دارند قابل تغییر هستند؛ این گزینه اجازه می‌دهد بازیکنان ابزارها و سلاح‌های جدیدی پیدا کنند و استایل بصری آن را نگه دارند حتی اگر آن قطعه را بفروشند یا از بین ببرند. در بخش "دارایی‌ها"، انتخاب‌های خاکستری شده‌ای با متن "باید این شئ را به دست آورید تا ظاهرش را اعمال کنید" خواهید دید. اساساً، باید شروع کنید به گشتن!

برای کسانی که در ذهنشان سوال مطرح شده، ظاهر هر اسلحه و ابزاری که پیش از معرفی شدن این ویژگی به دست آورده‌اید به شکل اتوماتیک اضافه می‌شوند. این مورد شامل هرچیزی که در گذشته فروخته یا از هم باز کرده‌اید هم می‌شود.

اگر اشیایی دارید که در سطوح مختلفی از کمیاب بودن هستند، همچنان می‌توانید ظاهرشان را به اشیای دیگر انتقال دهید. گفته شده تنها محدودیت این است که باید ظواهر اشیایی که در یک طبقه‌بندی هستند برای یکدیگر انتخاب کنید. برای مثال نیزه‌ها و شمشیرها در طبقه‌بندی متفاوتی قرار دارند.

در تصویری متحرک روی وبلاگ رسمی عکسی از یک کلاه‌خود با چندین متغیر نمایش داده شده که بقیه‌ی استایل‌هایش تا زمان رسیدن بازیکن به سطحی معین قفل هستند. در بخش "سوالات متداول"، سوالی پرسیده شده که جواب آن از این قرار است:

"تمام مدل‌ها در دسترس هستند، سطح شما یا آن شئ اهمیتی ندارد. اگرچه، برخی مدل‌ها انواع متفاوتی دارند که با بالا بردن سطح خود آن‌ها را بازگشایی می‌کنید. لازم است تا شئ را بازگشایی کنید تا ببینید چه قابلیت‌های تغییری برایش وجود دارد."

همچنین ارزش اشاره کردن دارد که تمامی این گزینه‌ها رایگان هستند و نیازی به استفاده از پول داخل بازی نخواهد بود. علاوه بر این، می‌توانید ظاهر اشیای پرمیوم هم خودتان انتخاب کنید ولی این‌ها تا زمانی که مالکیتشان را به دست نیاورید قابل دیدن نیستند.

"صد در صد، بله. گرچه، تصمیم گرفتیم اشیای پرمیوم تا زمانی که به دستشان نیاورده‌اید، در کلکسیون شخصی‌سازی قابل مشاهده نباشند. پس از آن قابل دیدن می‌شوند و می‌توانید آن ظاهر را انتخاب کنید."

سیستم شخصی‌سازی وضعیت ظاهری برای Assassin’s Creed Odyssey در 24 آبان از طریق به روز رسانی 1.0.7 در دسترس قرار می‌گیرد. این آپدیت برای PC ،Xbox One و PS4 قابل دانلود است. همچنین در این به روزرسانی بهبودهایی در photo mode، افزایش سطح بازیکن، یک صفحه‌ی جزئیات مزایای مزدورها و بهبودهایی در سیستم لوت هوشمند خواهیم داشت.

ماه گذشته نیز از برنامه‌های Ubisoft برای محتویات رایگانی که در نوامبر برای این عنوان منتشر می‌شوند مطلع شدیم. اگر علاقه دارید می‌توانید نقد و بررسی پردیس گیم را اینجا مشاهده کنید.

Assassin’s Creed Odyssey هم اکنون برای PC ،Xbox One و PS4 در دسترس است.