تماشا کنید: تریلری جذاب از افزونه Turf Wars بازی Marvel’s Spider-Man که محتویات این بسته را نشان می‌دهد

marvel's spider-man

کسانی که اولین فصل از داستان The City That Never Sleeps عنوان Spider-Man، یعنی The Heist را تمام کرده‌اند، می‌دانند که داستان با چه کلیف‌هنگری تمام شد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Gamespot، شرکت سونی و استدیو Insomniac به تازگی دومین فصل از این داستان معرفی کردند؛ این فصل Turf Wars نام دارد و در کنار بخش داستانی، سه لباس جدید با خود به همراه دارد. این بستۀ الحاقی روز سه‌شنبه 29 آبان عرضه می‌شود.

Spider-Man در فصل The heist به شکل مختصری ار وجود Hammerhead اطلاع می‌یابد و حالا Hammerhead نقش اصلی را در فصل Turf Wars ایفا می‌کند. او همچنان به جنگ خود علیه سایر خانواده‌های خلافکار ادامه می‌دهد و با خود تجهیزات سنگینی که بعد از ناپدید شدن Sable از دار و دستۀ او به جای ماند، به همراه می‌آورد. Turf Wars شامل مأموریت‌های داستانی، بیس‌ها، جنایات، چالش‌ها و تروفی‌های جدید است.

این بستۀ الحاقی همچنین سه دست لباس جدید برای Spider-Man دارد که شامل لباس Spider-Clan ،Spider-Armor MK-I و نسخۀ کامیکی لباس Iron Spider Armor است. لباس آخری با لباسی که در فیلم Avengers: Infinity War حاضر بود و پیش از این در بازی وجود داشت، کمی فرق دارد.

marvel's spider-man

بستۀ الحاقی Turf Wars به صورت جداگانه با قیمت 10 دلار قابل خرید است، اما می‌توان این بستۀ را همراه با دو بستۀ دیگر، یعنی The Heist و Silver Lining، به صورت Season Pass و با قیمت 25 دلار خریداری کرد. بستۀ The Heist هم‌اکنون در دسترس است و بستۀ Silver Lining در ماه دسامبر عرضه می‌شود.

در زیر می‌توانید تریلر مرتبط با این افزونه را مشاهده نمایید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه