تصاویر و جزییات جدیدی از فیلم Monster Hunter منتشر شد

فیلم Monster Hunter قرار است به همان طور عجیبی که فیلم‌های Resident Evil موفق شد موفق شود، اما تصاویری که توسط یکی از ستاره‌های فیلم میلا جوویچ (Milla Jovovich) در اینستاگرام گذاشته شد تصویر عجیب و غریبی از حالت سنتی شمشیر و سپر را به نمایش می‌گذارد.همچنین امروز تصاویری از بیرون RPGSite نشان داده شد که تصاویر بیشتری را از صحنه‌ی فیلم‌برداری نشان می‌دهد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gameinformer داستان فیلم درباره‌ی گروه ارتش آمریکا است که با هیولاهایی از دنیای هیولاها روبرو می‌شوند و در نهایت از سلاح‌های سنتی بیشتری(جوویچ به طور خاص به bone blades اشاره می‌‌کند) و زره‌هایی در طول فیلم استفاده می‌کنند.

به علاوه، در مصاحبه‌ای که پاول دبلیو.اس. اندرسون (Paul W.S. Anderson) با وبسایت Slashfilm داشت، حسن نیت خود را برای کارگردانی این فیلم به عنوان یک طرفدار بزرگ این سری تحسین می‌کند.

وقتی از اندرسون پرسیده شد که آیا او همانقدر که طرفدار Resident Evil بود، طرفدار Monster Hunter هم هست یا نه، در جواب گفت: "من 10 سال پیش با این بازی آشنا شدم. من طرفدار قدیمی Monster Hunter بوده‌ام قبل از اینکه اکثر مردم در غرب بدانند که این بازی اصلا چی بود. تا حدودی این به خاطر این است که من زمان زیادی را در ژاپن بودم و عاشق عکس‌های بازی شده بودم و بعد با Capcom 9 سال پیش درباره‌ی این صحبت کردم. این قطعا یکی از پروژه‌هایی است که من به آن خیلی علاقه دارم، 9 سال در حال ساخت".

در مورد اینکه آیا این فیلم هیولاهای خودش را خواهد ساخت یا نه، اما اندرسون اینطور فکر نمی‌کند.

او گفت: "گوش کنید، من نیازی به خلق هیولاهای جدید ندارم. موجودات شگفت‌انگیز زیادی در طول این سال‌ها بوده‌اند. ما به‌شدت به موجودات محبوب از Monster Hunter World که جدیدترین نسخه‌ی این بازی است متکی هستیم، اما ما همچنین بعضی از هیولاهای شگفت انگیز و تصویرسازی‌هایی از برخی از نسخه‌های اولیه بازی را ارایه خواهیم داد. بنابراین به نظرم طرفداران Monster Hunter World دنیا و شخصیت‌های آن دنیا را تشخیص خواهند داد، اما همچنین این ارجاعی به برخی موجودات و لحظه‌های محبوب از بعضی از بازی‌های اولیه خواهد بود و امیدوارم که باعث شود که مردم هیجان زده شوند و نگاهی نیز به نسخه های اولیه‌ی این بازی بیندازند، چون بعضی از تصویرسازی‌های با‌شکوه و هیولاهایی در نسخه‌های ابتدایی بازی وجود دارند که به نظرم افراد زیادی که Monster Hunter World را بازی کرده‌اند از آن آگاه نباشند".

تاریخ عرضه‌ی فیلم Monster Hunter هنوز مشخص نیست.