10 فیلمی که نباید هرگز با پارتنر خود مشاهده کنید !

10 فیلمی که نباید هرگز با پارتنر خود مشاهده کنید !دیدن فیلم های رمانتیک و عاشقانه یکی از بهترین سرگرمی هایی است که یک زوج می توانند انجام دهند.و به این ترنیب زوج ها می توانند اوقات خوشی را کنار یکدیگر سپری کنند.دیدن فیلم با پارتنر خود می تواند تا حدود زیادی شخصیت وی را برای شما آشکار سازد.اما بعضی از فیلم ها وجود دارند که در عین فوق العاده بودن نباید آن ها را با پارتنر خود مشاهده کنید.اما چرا ؟ زیرا در صورت مشاهده این فیلم ها به طور ناخواسته با پارتنر خود وارد بحث های غیر ضروری و محیطی سرد خواهید شد.اما این فیلم ها کدامند ؟

1-(Gone Girl (2014

این فیلم به کارگردانی دیوید فینچر محصول سال 2014 است.داستان این فیلم در مورد زن و شوهری است که ازدواج موفقی ندارند و به دلیل شکست های شغلی از شهر نیو یورک به شهر میسوری نقل مکان کرده اند.صبح پنجمین سالگرد ازدواج آن ها همسر مرد ناگهان ناپدید می شود و…..هدف این فیلم این است که نشان دهد انسان ها در عین دوست داشتن و عاشق یکدیگر بودن هیچ گاه از درون همدیگر خبر ندارند و اصرار بر شناخت درون یکدیگر باعث عواقب خطرناکی خواهد شد.

2-(Sweet November (2001

فیلمی با ژانر درام و رمانتیک محصول سال 2001 آمریکا است.کیانو ریوز و شارلیز ترون در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.این فیلم در همان سال (۲۰۰۱)، نامزد کسب بدترین فیلم بازسازی شده و ریوز و ترون نامزد بدترین بازیگران در جشنواره جایزه تمشک طلائی شدند.داستان فیلم در مورد مردی است که تمام زندگی خود را صرف کار کرده است و روزی به طور ناگهانی با زنی آشنا می شود که احساس می کند با تمام زن های دیگر متفاوت است .این دو وارد رابطه عاشقانه می شوند و مرد به زن پیشنهاد ازدواج می دهد ولی با جواب منفی از سوی زن مواجه می شود و…..

10 فیلمی که نباید هرگز با پارتنر خود مشاهده کنید

3-(Magic Mike (2012

این فیلم کمدی -درام محصول سال 2012 است.موضوع این فیلم زندگی مردی رقاص برهنه است.داستان آن به طور کلی از زندگی چنینگ تیتوم (بازیگر نقش مجیک مایک) الهام گرفته شده‌است.

10 فیلمی که نباید هرگز با پارتنر خود مشاهده کنید

4-( The Good Girl (2002

داستان فیلم در مورد زنی مغازه دار و متاهل که رابطه عاشقانه ای را با یک پسر جوان آغاز می کند و…..در این فیلم بازیگرانی چون Jennifer Aniston, Jake Gyllenhaal, Deborah Rush به ایفای نقش می پردازند.

10 فیلمی که نباید هرگز با پارتنر خود مشاهده کنید

5-(Revolutionary Road (2008

داستان فیلم در مورد زوج جوانی است که در حومه کانکتیکات که دارای آداب و رسومی پیچیده ای هست زندگی می کنند .این زوج در تلاش هستند که زندگی آرام و با آسایش داشته باشند ….

همچنین بخوانید :

بهترین فیلم های کمدی عاشقانه در سال ۲۰۱۸

بهترین فیلم های علمی تخیلی با موضوع ربات ها

فیلم پیشنهادی مجله وارونه ؛ این هفته دو فیلم کمدی و دو فیلم مفهومی !

لیست بهترین فیلم های کمدی تمام دوران منتشر شد !

بهترین فیلم های ۲۰۱۷ به انتخاب مجله وارونه

10 فیلمی که نباید هرگز با پارتنر خود مشاهده کنید

6-(Away from Her (2006

داستان فیلم در مورد آلزایمر است و بسیاری از منقدان اعتقاد دارند این فیلم بیماری آلزایمر را به بهترین و زیباترین حالت نمایش داده است.داستان فیلم در مورد زوج کهنسالی است که نقش زن دچار آلزایمر شده است و همسرش او را به آسایشگاه می برد و زن در آن جا عاشق یکی دیگر از بیمار ها می گردد.بازی فوق العاده جولی کریستی در نقش فیونا شاید دلیل محکمی برای این باشد که شما را به دیدن این فیلم ترغیب کند.

10 فیلمی که نباید هرگز با پارتنر خود مشاهده کنید

7-(A Perfect Murder (1998

داستان فیلم در مورد مردی است که متوجه می شود که همسرش به او خیانت کرده است از این رو تصمیم می گیرد نقشه بی نقص برای قتل همسرش بریزد تا اینکه …..

10 فیلمی که نباید هرگز با پارتنر خود مشاهده کنید

8-(Closer (2004

داستان فیلم در مورد چهار زوج جوانی است که به طور تصادفی وارد زندگی یکدیگر می شوند و دو نفر از آن ها تصمیم می گیرند که باهم را بطه ای عاشقانه آغاز کنند و به همسرشان خیانت کنند و….

10 فیلمی که نباید هرگز با پارتنر خود مشاهده کنید

9-( Brokeback Mountain (2005

داستان فیلم با موضوع همجنسگرایی است .و درباره رابطه احساسی میان دو مرد است .این فیلم دارای جوایز متعدد مانند شیر طلایی فستیوال ونیز ،جوایز گلدن گلوب ،جوایز فیلم منتخب منتقدین ،و… است.

10 فیلمی که نباید هرگز با پارتنر خود مشاهده کنید

10-(Blue Valentine (2010

داستان فیلم در مورد زوج جوانی است که از سنین نوجوانی عاشق یکدیگر بوده اند و سرانجام با یکدیگر ازدواج می کنند.اما رابطه آن ها پس از ازدواج و تولد دخترشان بسیار بد می شود و…

10 فیلمی که نباید هرگز با پارتنر خود مشاهده کنید

نوشته 10 فیلمی که نباید هرگز با پارتنر خود مشاهده کنید ! اولین بار در وارونه پدیدار شد.