10 سریال با پایانی نامفهوم و راز آلود

10 سریال با پایانی نامفهوم و راز آلود! معمولا سریال های طولانی با آخرین قسمت جنجالی خود پایان می یابند .اما برخی سریال ها نیز وجود دارند که همیشه دارای پایانی نامفهوم و راز آلود هستند.ما در این مطلب 10 سریال با پایانی نامفهوم و راز آلود را برای شما جمع آوری کرده ایم ،که با یکدیگر با آن ها آشنا می شویم :

1-Lost

قسمت آخر سریال گمشده که همیشه مورد انتقاد بوده و بحث های زیادی را ایجاد کرده است اینگونه به تصویر کشیده شده است که تمام شخصیت های فیلم در یک کلیسا جمع شده اند .در همین حالا جک شفرد متوجه می شود مرده است و از سوی دیگر کلیسا به دوستان خود می پیوندد .هنگامیکه که کریستین شفرد درب کلیسا را باز می کند نور خیره کننده وارد می شود و بدین ترتیب این سریال محبوب به پایان می رسد ……

2-The Sopranos

صحنه آخر این سریال بدین گونه به تصویر کشیده می شود که تونی و خانواده اش در حال شام خوردن بر سر میز هستند.ناگهان چشم تونی به مردی اطراف رستوران می افتد و ناگهان تصویر سیاه می شود و سریال به پایان می رسد.

10 سریال با پایانی نامفهوم و راز آلود

3-Mad Men

شخصیت جذاب و خوش تیپ این سریال دان دراپر ،ازدواج ناکام ،لحظات شغلی دشوار ،مشکلات الکلی بودن و خاطرات تلخ گذشته که گریبان گیر او بوده اند ،به نظر می رسید که در قسمت آخر این سریال تمام شود و او به آرامش و آسایش برسد.اما تبلیغ ناگهانی کوکا کولا در جلسه مدیتیشن او و اتمام سریال پاسخ های زیادی به اندازه یک سریال طولانی در ذهن باقی گذاشت.

10 سریال با پایانی نامفهوم و راز آلود

4-Hannibal

در قسمت آخر این سریال ما شاهد دعوا بین ویل و هانیبال هستیم که منجر به افتادن آن ها از صخره می گردد.سپس در صحنه اضافی پخش شده ما شاهد آن بودیم که روان درمانگر هانیبال با دو پا قطع شده منتظر نشسته است ….

10 سریال با پایانی نامفهوم و راز آلود

5-Angel

قسمت آخر این سریال در واقع با یک ماجراجویی جدید به پا یان رسید.در قسمت آخر انجل و دوستانش برای از بین بردن بلک تورن آماده رویارویی بزرگی شدند.

در ادامه بخوانید :

سریال درام تلویزیونی Unsolved به ماجرای قتل Biggie و Tupac می پردازد

۵ فیلم و سریال با داستان های جنایی واقعی

در فصل پنجم سریال Black Mirror پایان داستان را خودتان انتخاب کنید !!!!

معرفی سریال پیکی بلایندرز / خشونت از نوع انگلیسی

با ۱۰ شخصیت منفور تلویزیونی در جهان آشنا شوید !

10 سریال با پایانی نامفهوم و راز آلود

6-King of the Hill

برخلاف تصور بیننده در قسمت آخر این سریال تمام شخصیت ها به زندگی عادی خود بازگشتند و این موضوع باعث تعجب طرفداران این سریال شد.

10 سریال با پایانی نامفهوم و راز آلود

7-Gilmore Girls

امی شرمن پالادینو، خالق سریال مجبور شد با توجه به مشکل ایجاد شده سریال را سریع تر و یک باره به اتمام برساند.به همین دلیل کلمه 4 حرفی رمز آلود این سریال در فیلمی ساخته شده با این نام به سرانجام رسید.

10 سریال با پایانی نامفهوم و راز آلود

8-Master of None

در این کمدی ساخته شده توسط عزیز انصاری باز هم شاید قسمتی آخری نامفهوم و راز آلود هستیم .که انصاری در این مورد می گوید که دوست داشتم هر کس با توجه به ذهنیت خود در مورد قسمت آخر این سریال و صحنه آخر تصمیم بگیرد.

10 سریال با پایانی نامفهوم و راز آلود

9-Cheers

در این قبیل سریال ها ما به رمز آلود و نامفهوم بودن شخصیت های سریال ،عادت داریم.اما می توانیم بگوییم این سریال در یک نقطه با این موضوع متفاوت است.زیرا در لحظه آخر این سریال که سم چراغ های بار را خاموش کرده است با رسیدن یک مشتری به آن می گوید که متاسفم تعطیل است و بدین ترتیب این سریال 11 فصلی به پایان می رسد !

10 سریال با پایانی نامفهوم و راز آلود

10-Parks and Recreation

در فینال کمدی محبوب، متوجه شدیم که یکی از شخصیت های اصلی، رئیس جمهور آمریکا بود.با این حال، این یک علامت سوال بود که آیا این شخص لسلی یا بن بود ؟

10 سریال با پایانی نامفهوم و راز آلود

نوشته 10 سریال با پایانی نامفهوم و راز آلود اولین بار در وارونه پدیدار شد.