ساخت نسخه سینمایی «بریکینگ بد» توسط وینس گیلیگان در مورد سرنوشت جسی پینکمن

قرار است وینس گیلیگان سازنده سریال پرطرفدار و محبوب «بریکینگ بد» (Breaking Bad) بار دیگر نیز تصویری تاثیرگذار از تبدیل شدن مردی خانواده دوست و خوش قلب به یک خلافکار بیرحم را ارائه دهد اما این بار از طریق محملی بسیار بزرگ تر و تاثیرگذارتر. بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، وینس گیلیگان که خالق سریال «بریکینگ بد» بوده در حال آماده سازی سناریویی برای ساخت یک فیلم سینمایی در دنیای «بریکینگ بد» است. گیلیگان در پروژه ساخت این فیلم نقش نویسنده فیلمنامه و تهیه کننده اجرایی را بر عهده خواهد داشت و شاید نقش کارگردان نیز بر عهده خود او باشد. مارک جانسون و ملیسا برنشتین که تهیه کنندگان اجرایی سریال «بریکینگ بد» و اسپین اف آن «بهتره با سال تماس بگیری» (Better Call Saul) بوده اند نیز در این پروژه با گیلیگان همکاری خواهند کرد.

منابع نزدیک به این مجله خبری تایید کرده اند که این پروژه در حال طی کردم مراحل مقدماتی ساخت خود بوده و هنوز مشخص نیست که این فیلم پیش درآمدی است بر سریال «بهتره با سال تماس بگیری» یا به ماجراهای پس از پایان بی نقص و فراموش نشدنی اپیزود پایانی سریال «بریکینگ بد» خواهد پرداخت. علاوه بر این هنوز نمی دانیم که فیلم مذکور وارد سینماها خواهد شد یا در بخش تلویزیون و از طریق شبکه AMC به نمایش درخواهد آمد. همچنین هنوز مشخص نیست که آیا گیلیگان قصد دارد از برایان کرانستون و آرون پال در نقش های والتر وایت و جسی پینکمن استفاده کند یا خیر.

Breaking Bad

بیشتر بخوانید: بازگشت برایان کرانستون و آرون پال به ماشین کاروانی معروف سریال «بریکینگ بد»

تنها چیزی که می توان با اطمینان در مورد این فیلم گفت این است که داستان فیلم در مورد فرار یک مرد ربوده شده و تلاش او برای آزادی خواهد بود. گفته می شود که این فیلم اکنون تحت نام «Greenbrier» مراحل ساخت خود را طی می کند و بیشتر سکانس ها در نیومکزیکو (همانجایی که بسیاری از اپیزودهای سریال «بریکینگ بد» در آن ساخته شد) فیلم برداری می شوند. داستان مردی که از دست ربایندگانش فرار می کند را می توان به سرنوشت جسی پینکمن در انتهای داستان «بریکینگ بد» ارتباط داد . در اپیزود پایانی سریال، جک ولکر، عموی تاد آلکویست، و رهبر گروه خلافکار وایت سوپرمیسیست، جسی پینکمن را ربوده و به محلی که متعلق به گروه است منتقل می کند، جایی که قرار است والتر وایت با او ملاقات کند.

Breaking Bad

در آنجا والتر و پینکمن دست بالا را داشته و والتر از یک مسلسل با قابلیت کنترل از راه دور که در ماشینش کار گذاشته برای از بین بردن دار و دسته ولکر استفاده کرده و همراه با جسی موفق به کشتن جک و تاد با دست های خود می شوند. تنها کمی قبل از این که والتر وایت در نتیجه تیراندازی ها زخمی شود، جسی سرش را برای مردی که زندگی او را تغییر داده تکان می دهد و سپس در حالی که همزمان گریه می کند و می خندد با ماشینش از محل دور می شود. گیلیگان قبلاً نیز گفته بود که وی عمداً داستان جسی پینکمن را باز گذاشته تا پس از پایان سریال، تماشاگران خود در مورد سرنوشت این شخصیت تصمیم گیری کنند.

Breaking Bad

بیشتر بخوانید: ۱۵ واقعیت جالبی که در مورد شخصیت «والتر وایت» در سریال «بریکینگ بد» نمی دانستید

وی در مصاحبه ای در سپتامبر ۲۰۱۳ در این باره چنین گفت: «ما همیشه این حس را داشتیم که تماشاگران دوست دارند جسی فرار کند و این بر عهده مخاطب است که تصمیم بگیرد بعداً چه اتفاقی برای وی خواهد افتاد. شاید برخی فکر کنند که او تنها بعد از چند مایل توسط نیروهای پلیس دستگیر می شود. اما من ترجیح می دهم اینطور فکر کنم که او موفق به فرار می شود و راه درازی در پیش روی خود برای ریکاوری دارد زیرا در ۶ ماه اخیر در یک زیرزمین زندانی بوده و تا سرحد مرگ شکنجه شده و شاهد تیر خوردن نامزد سابقش آندرا بوده است. تمامی این اتفاقات هولناک که وی در این مدت شاهد بوده به شدت بر روی او تاثیرگذار خواهند بود اما حس رمانتیکی که در من وجود دارد می خواهد باور کند که او از این ماجراها خلاص شده و پس از سفر به آلاسکا زندگی راحتی را در طبیعت منطقه تجربه می کند».

Breaking Bad

اگر فیلم «بریکینگ بد» و «Greenbrier» یک پروژه مشترک باشند، چیزی که شواهد موجود نیز آن را تایید می کند، احتمال زیادی وجود دارد که طرفداران سریال مذکور بار دیگر جسی پینکمن را روی صفحه تلویزیون خود دیده و در نهایت از سرنوشت او اطلاع یابند. همچنین آن ها می توانند امیدوار باشند که جسی بتواند آزادی کاملش را بدست آورده و یک زندگی جدید برای خود تشکیل دهد. البته در حال حاضر این تنها گمانه زنی است زیرا هنوز ابهامات زیادی در مورد این پروژه وجود دارد و تعداد روش هایی که داستان «بریکینگ بد» از طریق آن ها به زندگی بازخواهد گشت نیز کم نیست. خبرهای جدید در مورد این سریال پرطرفدار و مهیج را از طریق همین رسانه با شما در میان خواهیم گذاشت.

بیشتر بخوانید: ۱۰ سکانس شوکه کننده و ویرانگر تاریخ تلویزیون که کسی انتظار آن ها را نداشت [قسمت دوم]

نوشته ساخت نسخه سینمایی «بریکینگ بد» توسط وینس گیلیگان در مورد سرنوشت جسی پینکمن اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.