تماشا کنید: ویدئویی دیدنی از یکی از باس‌های حذف‌شده‌ی Bloodborne به نام Snake Ball

تماشا کنید: پیدا‌شدن باسی حذف‌شده دز بازی Bloodborne به نام Snake Ball

به نظر می‌رسد "لنس مک‌دونالد" که پیش از این نیز سابقه پیدا‌کردن چیزهایی حذف‌شده را در کدهای بازی Bloodborne داشته، بازی دیگر در کدهای بازی نکته‌ای جدید پیدا کرده است. اما این بازی قضیه کمی بزرگ‌تر و جذاب‌تر است چرا که با باسی عظیم‌الجثه که به بازی نهایی را نیافته، سروکار داریم. این باس نه تنها به این دلیل که قبل از این نیز حضورش تایید شده بود، بلکه به خاطر مدل خاص و مرتبطش به بازی نیز قابل توجه است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Eurogamer، همان‌طور که "مک‌دونالد" در آخرین ویدئوی خود توضیح داده، بیشتر نرم‌افزارهای ترد‌پارتی از مقیاس اندازه کدهای این باس چشم‌پوشی کرده و فکر می‌کردند که این کدها مربوط به مدلی دیگر از Snake Ball معمولی و Great Snake Ball که در منطقه Forbidden Woods وجود داشتند، ‌هستند.

اگرچه، "مک‌دونالد" زمانی که توسط مدل داخل موتور From Software به بررسی بازی پرداخته، متوجه این نکته جالب شده است؛ چرا که نرم‌افزار رسمی مقیاس را نیز در نظر می‌گیرد و از این رو "مک‌دونالد" سریعا متوجه شده که در واقع این Snake Ball، از باس Vicar Amelia نیز بزرگ‌تر است.

هم‌چنین این کشف سبب شده تا بعضی از گره‌های پیشین بازی نیز باز شوند. همان‌طور که در ویدئو گفته می‌شود، نسخه اولیه و آلفا Bloodborne دارای مکانیکی بوده که در آن باس‌فایت‌های تازه شکست‌داده شده چیزهایی به نام Fresh Livers (کبد تازه) از خود به جای می‌گذاشته‌اند؛ بازیکنان می‌توانستند این کبدها را در ازای روح‌هایی بزرگ‌تر مصرف کنند. اگر چه یک کبد با هیچ‌کدام از باس‌های بازی هم‌خوانی نداشته است: روح Snake Ball!

اکنون که تمامی این قطعات در جای خود قرار گرفته‌اند، "مک‌دونالد" این باس را در بازی بازیابی کرده است. همانند موجودات کو‌چک‌تر و همنام، باسِ Snake Ball نیز از ترکیب چند مار در حال حرکت تشکیل شده که سبب شکل‌گیری موحودی ترسناک شده است. برای شکست Snake Ball باید به سرهای کوچک‌تر او حمله کرده و سپس با حمله‌هایی از راه دور سرهای بزرگ او را انداخته تا باس توانایی حرکتی خود را از دست بدهد. در طول این حالت، مارهایی که در باس‌ِ Shadow of Yharnam در Forbidden Woods از زمین بیرون می‌آمدند،‌به شما حمله خواهند کرد.

کمی تجزیه و تحلیل بیشتر مشخص کرد که این مارهای زیرزمینی، در فاز نهایی بازی به اسم "گردن دراز Snake Ball" شناخته می‌شوند. علاوه بر این، یکی از انیمیشن‌هایی که تنها در نرم‌افزار قابل مشاهده است به بخشی اشاره می‌کند که باس با احاطه‌کردن خود توسط سرهای کوچک‌تر به زیر زمین رفته و مار‌های زیرزمینی شروع به حمله می‌کنند.

اگر این را با Snake Ballهای کوچک‌تری که در Forbidden Woods قرار داشتند کنار هم قرار دهیم، می‌توان نتیجه گرفت که زمانی Snake Ball به جای Shadow of Yharnam به عنوان باس اصلی منطقه Forbidden Woods قرار داشته است.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

در ادامه با تحقیقات بیشتر "مک‌دونالد" مشخص شد که این باس قرار بوده در Chalice Dungeonهای بازی نیز حضور داشته باشد. و با اینکه هیچ نقشه‌ای مکان دقیق آن‌ها را نشان نمی‌دهد، "مک‌دونالد" توانسته هوش مصنوعی آن‌ها را پیدا کرده و به بازی اصلی منتقل کند.

همان‌طور که در ویدئوی بالا مشاهده می‌کنید،‌ نتیجه موجودی بسیار ترسناک و بزرگ شده است. مارهای کوچک‌ترِ اطراف این باس به بازیکن حمله کرده و مارهای بزرگ‌تر نیز زهر پرتاب می‌کنند. هم‌چنین براساس انیمیشن‌های کشف‌شده، امکان بلعیده‌شدن نیز وجود دارد.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.