DayZ بالاخره وارد مرحله‌ی بتا می‌شود؛ ابزارهای مادسازی هم‌اکنون قابل دانلود هستند

Bohemia اعلام کرده است که DayZ وارد مرحله‌ی بتای خود شده است. DayZ در 16 دسامبر 2016 به همراه برنامه‌ی Early Access به Steam آمد و تقریبا Bohemia پنج سال وقت صرف کرد تا این بازی وارد مرحله‌ی بتا شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dsogaming همانطورکه Bohemia گفته است، بتای DayZ تمرکز خود را روی انتشار محتواهای جدید کمتر کرده است و بیشتر روی رفع مشکلات باگ‌ها، ایجاد ثبات و تعادل تمرکز دارد. هدف، خلق یک تجربه‌ی پایدار، و مهم تر از همه سرگرم‌کننده برای انتشار نسخه‌ی 1.0 است که برای پایان سال 2018 برنامه‌‌ریزی شده است.

بتای DayZ تغییرات موتور بازی، بهبودهایی برای بازی و عملکرد شبکه، اضافه کردن ساختن پایگاه ها،بهبودهای زیاد در به کار گرفتن وسایل نقلیه، هوش مصنوعی بهتر برای زامبی‌ها و حیوانات، بازسازی نقشه برای زیبا‌تر‌شدن و ایجاد جزئیات بیشتر در Chernarus، قابلیت اجرا کردن سرورهای خودتان و پشتیبانی از مادسازی را نشان می‌دهد.

همراه با این اعلام بزرگ، Bohemia همچنین ابزار مادسازی برای بتای DayZ را منتشر کرد. این ابزار‌ها یکسری ویژگی‌های اساسی کامل برای مادسازها ارایه می‌دهند که شامل Workbench، Central Economy Editor، Publisher، Addon Builder، Terrain Builder، Nav Mesh Generator و Object Builder. هستند.