تاکنون بیش از 17 میلیون نسخه از Red Dead Redemption 2 به فروشگاه‌ها ارسال شده است + آماری جدید از فروش GTA V

تاکنون بیش از 17 میلیون نسخه از Red Dead Redemption 2 به فروشگاه‌ها ارسال شده است

دقایقی پیش شرکت Take-Two اعلام کرد که تاکنون 17 میلیون نسخه از Red Dead Redemption 2 به فروشگاه‌ها ارسال شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameIndustry.Biz، طبق اعلام شرکت مادر Rockstar یعنی Take-Two در کنفرانس مالی اخیر خود، فروش بازی Red Dead Redemption 2 در 8 روز از محموع فروش نسخه اول در 8 سال پیشی گرفته و اکنون نیز بعد از 12 روز بیش از 17 میلیون نسخه از بازی به فروشگاه‌ها ارسال شده است.

این عدد تعداد نسخه‌های ارسال‌شده به خرده‌فروشی‌ها برای فروش به مصرف‌کنندگان را نشان می‌دهد. تاکنون به جز فروش 725 میلیون دلاری در 3 روز و تبدیل‌شدن Red Dead Redemption 2 به دومین سرگرمی پرفروش تاریخ از تظر سرعت بعد از Grand Theft Auto V، هیچ آپدیت دیگری از آمار فروش بازی بر حسب دلار منتشر نشده است.

بدون شک فروش بازی فراتر از انتظارات تحلیلگران و حتی مسئولین Take-Two بوده است. اکنون Take-Two با تغییر گزارش مالی خود، انتظارات خود از فروش بازی را افزایش داده و به 2.65 میلیارد دلار رسانده است.

مدیرعامل Take-Two یعنی "استراوس زلنیک" در این مورد گفت: "Red Dead Redemption 2 اکنون با داشتن میانگین امتیازات 97 در Metacritic، در کنار Grand Theft Auto V بیشترین امتیاز را برروی پلتفرم‌های PS4 و Xbox One در اختیار دارد. Red Dead Redemption 2 با موفقیت تجازی بزرگ خود رکوردهای بسیاری را اعم از سریع‌ترین فروش آخر هفته در تاریخ محصولات سرگرمی جابجا کرده است. این بازی در 3 روز اول عرضه خود بیش از 725 میلیون دلار فروش داشته است.

"در نتیجه به خاطر عملکرد قوی ما در 3 ماهه دوم سال مالی و فروش اولیه فوق‌العاده Red Dead Redemption 2، ما دیدگاه و پیش‌بینی خود از سال مالی 2019 را افزایش خواهیم داد. "

اما جدا از Red Dead Redemption 2، در طول این کنفرانس مالی مشخص شد که تعداد نسخه‌های ارسالی بازی Grand Theft Auto V به فروشگاه‌ها سرانجام از 100 میلیون نسخه گذشته است. اکنون این بازی پس از Tetris و Minecraft تبدیل به سومین عنوانی شده که به مرز 100 میلیون رسیده است. اکنون باید صبر کرد و دید که آیا در ماه‌های آینده عرضه Red Dead Redemption 2 برروی فروش Grand Theft Auto V تاثیر خواهد گذاشت یا نه.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.