شایعه: PUBG در دسامبر امسال برروی PS4 عرضه خواهد شد

شایعه: PUBG در دسامبر امسال برروی PS4 عرضه خواهد شد

همان‌طور که می‌دانید چند ماه پیش وبسایتی کره‌ای بازی PUBG را برای عرضه برروی کنسول PS4 لیست کرد. به تازگی نیز مدرکی پیدا شده که نشان می‌دهد عنوان محبوب و پر سروصدای PlayerUnknown’s Battlegrounds سرانجام برروی کنسول نسل هشتمی Sony نیز عرضه خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gematsu، یکی از کاربران کنسول PS4 ادعا کرده پس از ظاهرشدن آیکون و تصویر داشبورد بازی PUBG برروی سرورهای PlayStation 4، این بازی به زودی برروی PS4 عرضه خواهد شد.

"تایید شده که PUBG برای PS4 عرضه خواهد شد. تصاویری این بازی در بانک اطلاعاتی PS4 من قرار دارد. نمی‌دانم تاریخ عرضه چه زمانی خواهد بود ولی این تصاویر هم‌اکنون برروی سرورهای PS4 قرار دارند. در زیر ID این بازی برای فروشگاه‌های PSN را مشاهده می‌کنید. "

NA: UP5082-CUSA14081_00-BATTLEGROUNDS000

EU: EP5262-CUSA14085_00-BATTLEGROUNDS000

در انجمن‌های RestEra نیز تحلیلگر شرکت Niko Partners به نام "دنیل احمد" ادعا کرده از اطلاعاتی خبر دارد که هنوز به صورت عمومی منتشر نشده است. به گفته او، بازی PUBG ماه آینده برروی PS4 عرضه خواهد شد. او عقیده دارد این بازی در مراسم The Game Awards 2018 در تاریخ 6 دسامبر با نمایش عبارت "هم‌اکنون در دسترس" برروی PS4 منتشر خواهد شد. وی در ادامه گفت که "البته احتمال دارد عرضه بازی برروی PS4 زودتر از این تاریخ نیز تایید شود."

PUBG هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های Xbox One و PC در دسترس است. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.