در زمان انتشار Battlefield V سیستم رأی‌گیری نقشه وجود نخواهد داشت

BFV

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، در جدیدترین «پرسش هفتگی Battlefield V»، اعلام شد که سیستم رأی‌گیری نقشه هنگام انتشار این بازی حضور نخواهد داشت.

EA DICE در سایت Reddit، «پرسش‌های هفتگی» انجام می‌داده و از طریق آن اطلاعات و اسکرین‌شات‌هایی از بازی به دست خوانندگان می‌رسانده است. پست این هفته گلچینی از جدیدترین مقاله‌ها، ویدیوها، بلاگ پست‌ها و اسکرین‌شات‌های هفته را در اختیار گذاشته است. در پایان این پرسش هفتگی بخشی برای پاسخ دادن توسعه دهندگان به سوالات مطرح شده در انجمن بازی قرار داده شده بود. این بخش شامل سوالی می‌شد که می‌پرسید: "سیستم رأی‌گیری برای نقشه بین راندهای Battlefield V وجود دارد؟"طراح مراحل ماتیاس واگنر (Matthias Wagner) صرفا پاسخ داد: "متأسفانه این سیستم هنگام انتشار در دسترس نخواهد بود."

با نگاهی به نظرات انجمن بازی در زیر پست، ظاهرا آن‌ها به هیچ‌وقت اعمال نشدن یک سیستم رأی‌گیری نقشه راضی هستند. دلیل اصلی این باور ظاهرا این است که باعث می‌شود چرخه‌ی نقشه‌ی متنوعی روی کار بیاید چرا که اینگونه دیگر تنها نقشه‌های «خوب» یا «محبوب» رأی نمی‌آورند.

همچنین در میان این سوال‌ها درخواست یک شرح از تمامی وسایل نقلیه‌ای که در هر نقشه در طی هر حالت وجود دارد مطرح شد که DICE با لیستی از تعداد تانک‌ها، وسایل ترابری، هواپیماها و نیروهای کمکی به این سوال پاسخ داد.

در آخر، نگاه کوتاهی به چیزهایی که قرار است برای هفته‌ی ۵ نوامبر بیاید داریم. قابل ملاحظه‌تر از همه، اعضای Origin Access و EA Access در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) دسترسی زود هنگام به بازی خواهند داشت. با اینکه تنها یک دوره‌ی ۱۰ ساعته است، اما کل بازی در دسترس خواهد بود که یعنی می‌توانید از تمام ویژگی‌های بازی استفاده کنید.

بعلاوه، می‌توانیم انتظار یک تریلر زمان اکران رسمی، یک سری راهنمایی، مروری بر پیشنهادات و یادداشت‌های زمان اکران برای Battlefield V داشته باشیم. آخرین مورد آن لیست می‌گوید، «سورپرایزها در راه هستند!» اینکه این سورپرایزها چه چیزی در بر دارند هنوز نامشخص است که کاملا با عقل جور در می‌آید زیرا باید «سورپرایز» باشد.

Battlefield V جدیدترین نسخه‌ی این سری بازی‌ شوتر اول‌شخص است. این بار، بازی به ریشه‌های خود باز می‌گردد چراکه در زمان جنگ‌جهانی‌دوم وقوع پیدا می‌کند. تمام چیزهایی که از این شوتر محبوب انتظار دارید را شامل خواهد بود، بعلاوه‌ی یک حالت Battle Royale به نام Firestorm که قرار است بعد از اکران بازی در تاریخ ۱۹ مارس (۲۸ اسفند) منتشر شود.

Battlefield V در تاریخ ۲۰ نوامبر ( (۲۹ آبان) برای PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. اگر نسخه‌ی Deluxe Edition بازی را بخرید، ۵ روز زودتر از این تاریخ به بازی دسترسی پیدا خواهید کرد.