ممکن است Red Dead Redemption 2 در آینده از واقعیت مجازی حمایت کند

به نظر می‌رسد احتمال دارد عنوان Red Dead Redemption 2 از دستگاه‌های واقعیت مجازی نیز حمایت کند و بازیکنان توانایی اکتشاف این دنیای وسترن زیبا را به وسیله VR پیدا کنند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، در کدهای نوشته شده برای app همراه بازی اطلاعاتی نظیر عرضه بازی برای PC، جزئیات Red Dead Online و منتشر شدن Rockstar Editor برای بازی استخراج شده بود و حال به نظر می‌رسد یک نکته مهم دیگر مشخص شده است.

جالب است بدانید در لیک جدید به نسخه PC بازی اشاره شده اما جذاب‌تر از آن نام Oculus می‌باشد که در کنار نسخه PC آمده است. همانطور که می‌دانید Oculus یک دستگاه واقعیت مجازی است که در بین طرفداران PC محبوبیت بالایی دارد.

چرا باید نام یک دستگاه واقعیت مجازی در فایل‌ها وجود داشته باشد، کسی چه می‌داند. منطقی‌ترین جواب این است که شرکت Rockstar بر روی یک نوع حمایت از دستگاه‌های واقعیت مجازی برای Red Dead Redemption 2 کار می‌کند. در هر حال ما نمی‌دانیم که دقیقا با چه چیزی رو به رو خواهیم شد، ممکن است توانایی تجربه بازی با VR را پیدا کنیم و یا تنها یک مود جداگانه باشد.

شرکت Rockstar Games در زمینه VR فعالیت گسترده‌ای نداشته است و تنها شاهد چندین پرونده L.A Noire به صورت واقعیت مجازی بودیم و ممکن است این اتفاق برای Red Dead Redemption 2 نیز رخ دهد. شانس تجربه نسخه واقعیت مجازی Red Dead Redemption 2 به صورت کامل بسیار پایین می‌باشد.

Red Dead Redemption 2 برای PS4 و Xbox One در دسترس قرار دارد.