گزارش: Hitman: Absolution و Hitman: Blood Money به کنسول‌های نسل حاضر خواهند آمد

عنوان Hitman 2 این ماه برای سه پلتفرم اصلی Xbox One ،PS4 و PC عرضه خواهد شد و اولین پروژه IO Interactive بعد جدایی از Square Enix به حساب می‌آید.

اگرچه به نظر می‌رسد این تنها بازی برنامه‌ریزی شده از ماجراجویی‌های مامور 47 نمی‌باشد بلکه باید شاهد پروژه‌های بیشتری در آینده باشیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، گروه PEGI که وظیفه رده بندی سنی بازی‌های ویدیویی را بر عهده دارد چندی پیش دو عنوان محبوب Hitman: Absolution و Hitman: Blood Money را در اروپا برای دو کنسول PS4 و Xbox One ثبت و ارزیابی کرد، بنابراین احتمال می‌رود به زودی شاهد عرضه دو بازی بر روی سیستم‌های نسل حاضری باشیم.

برای کسانی که نمی‌دانند باید بگویم که Hitman: Absolution در سال 2012 برای Xbox 360 ،PS3 و PC منتشر شد در حالی که Hitman: Blood Money در سال 2006 برای پلتفرم‌های Xbox ،Xbox 360 ،PS2 و PC در دسترس قرار گرفت.

اگر شما از طرفداران سری Hitman باشید مطمئناََ از اهمیت Blood Money و جایگاهی که در قلب طرفداران دارد مطلع هستید اگرچه بازی با انواع واکنش‌ها از سوی منتقدین رو به رو شد اما در کل توانست با متای 82 به یکی از نسخه‌های محبوب سری تبدیل شود.

از طرف دیگر Absolution نیز تعدادی طرفدار دارد و بسته به پلتفرم متا متغیر 70 تا 80 را کسب کره است.

لازم به ذکر می‌باشد که استودیو IO Interactive به طور رسمی چیزی را تایید نکرده و واکنشی هم نشان نداده است. اگرچه کم پیش می‌آید اطلاعات لو رفته از سوی PEGI یا ESRB اشتباه باشند.

ممکن است در زمان لانچ Hitman 2 شاهد انتشار این دو بازی باشیم.

Hitman 2 در تاریخ 13 نوامبر(22 نوامبر) برای PS4 ،Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا صرفا شاهد پورتی ساده خواهیم یا با یک ریمستر رو به رو خواهیم شد؟