تماشا کنید: تریلر جدید Super Smash Bros. Ultimate پیش‌زمینه‌ی داستانی گیج کننده‌ای از شخصیت‌های بازی را به نمایش می‌گذارد

تریلر جدیدی که در Nintendo Direct از Super Smash Bros. Ultimate منتشر شد، کمی از پیش‌زمینه‌ی شخصیت‌ها در Adventure Mode بازی به نام World Of Light را نشان می‌دهد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از variety، این یک ویدیوی جالب از شخصیت‌های محبوب Nintendo است که همگی در یک مکان در حال جنگ با یک نور فوق‌العاده هستند. همچنین بازی یک آهنگ جذاب و یک نمای کلی فوق‌العاده از نقشه‌ی Super Smash Bros. Ultimate را دارد. کارگردان بازی آقای "Masahiro Sakurai" گفته است که می‌خواهد راز پنهان adventure mode را تا زمان عرضه‌ی بازی فاش نکند.

Nintendo Direct که متمرکز بر روی Super Smash Bros. Ultimate بود، همچنین از جزیات مربوط به amiibo که به بازی خواهد آمد خبر داد؛ چند شخصیت جدید، یک اپلیکیشن موبایل و اینکه بخش آنلاین چطور کار خواهد کرد.

Super Smash Bros. Ultimate پنجمین نسخه از این سری معروف مبارزه‌ای می‌باشد و شامل تمام شخصیت‌های قابل بازی از این سری بازی به همراه چند شخصیت جدید مثل Metroid's Ridley، Splatoon's Inkling و Animal Crossing's Isabelle می‌باشد. این بازی شامل بیشتر از 103 استیج مبارزه و 900 قطعه‌ی موسیقی‌ است.

دانلود SD – دانلود HD

تماشا بصورت تمام صفحه