مصاحبۀ توسعه‌دهندگان عنوان مورد انتظار Rage 2 در مورد ابعاد مختلف بازی

rage 2

عنوان Rage 2 شاید بزرگترین عنوانی باشد که استدیو Avalanch بر روی آن کار کرده است. این عنوان جهان‌باز آخر الزمانی که با همکاری استدیو id Software توسعه می‌یابد، با خود قابلیت‌های جدید متعددی از جمله قدرت‌های Nanotrite به همراه دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Wccftech، در طی مصاحبه‌ای که بر روی شمارۀ 206 مجلۀ GamesTM منتشر شد، توسعه‌دهندگان اضافه شدن قدرت‌های Nanotrite را برای ارائۀ تجربه‌ای "ابرقهرمانی در محیط ویست‌لندی" مفید دانسته‌اند.

آقای "لوک والمو (Loke Wallmo)"، طراح ارشد بازی در استدیو Avalanch:

"ما این ایده را چندین بار آزمون کرده‌ایم. فکر می‌کنم قدرت‌های Nanotrite به شکل ویژه‌ای به بازیکن جنبش و حرکت زیاد و شیوه‌ای برای مبارزه بدون سلاح می‌دهد. البته که شما اکثر مبارزات را با سلاح پیش خواهید برد، اما قدرت‌های Nanotrite تنوع بالایی به مبارزات شما می‌دهند؛ آنها در بهبود کنترل جمعیت، حرکات، فیزیک و سرگرم بودن بازی کمک می‌کنند. این قدرت‌ها وقت زیادی از ما گرفتند تا به شکل صحیحی به بازی اضافه شوند، اما فکر می‌کنم – همانطور که امیدوارم امروز هنگام بازی کردن مشاهده کرده باشید – شما حس خواهید کرد که این قدرت‌ها در کنار هم خیلی خوب کار می‌کنند."

آقای "تیم ویلیتز (Tim Willits)"، سرپرست استدیو id:‌

"هدف این است که شما را سریعتر وارد درگیری کنیم، چرا که Rage 2 چنان جهان باز و وسیعی دارد که می‌توانید از هر جا و به هر شکلی که بخواهید وارد مبارزه شوید. برای مثال، با بکارگیری توانایی‌هایتان، قابلیت Overdrive شارژ می‌شود و بسته‌های متفاوتی دریافت می‌کنید؛ ما اینگونه در بازی به شما پاداش می‌دهیم، شما را وارد اکشن می‌کنیم و شما را در آن نگه می‌داریم."

در بخش بصری بازی، از هنگامی که بازاریابی و تبلیغات بازی شروع شد، طرفداران متوجه شدند که این بازی نسبت به بازی اول رنگارنگ‌تر است. توسعه‌دهندگان بازی در این مورد توضیحاتی داده‌اند.

آقای "تیم ویلیتز":

"در حقیقت بخش زیادی از این تغییر به خاطر میل ما بود که Rage 2 را از نسخۀ اول آن دور کنیم. دلیل دیگر ما این بود که فناوری Apex به ما در ساخت و طراحی جنگل‌ها، بیشه‌ها،‌ باتلاق‌ها و شهرهای پوشیده از گیاه کمک فراوانی کرد. این فناوری همچنین در بخش نورپردازی و رنگ‌آمیزی گیاهان هم کمک کرد و در نهایت موجب شد که شخصیت‌های رنگارنگ بیشتر و انسان‌های جهش یافتۀ، آسمان‌ها و ساختمان‌های رنگین‌تری داشته باشیم. بعد از آن هم بخش بازاریابی بازی را پیش روی خود داشتیم. این تبلیغات به ما کمک فراوانی کرد تا هویت منحصر به فرد خودمان را داشته باشیم، آن هم در دنیایی که پر است از بازی‌های تک رنگ و قهوه‌ای."

آقای "لوک والمو":

"شما نمی‌توانید همین‌طوری به چیزی رنگ اضافه کنید. رنگارنگ بودن حالا به بخشی از هویت سری Rage تبدیل شده است. این بازی قرار است عنوانی سرگرم‌کننده، دیوانه‌وار و اغراق‌آمیز باشد. پس این رنگارنگی با تغییراتی که قرار است روی گیمپلی، شخصیت‌ها و فرقه‌ها ایجاد کنیم تطابق بالایی پیدا می‌کند. اینکه همه‌چیز را رنگارنگ کنیم کاملاََ منطقی به نظر می‌رسید."

استدیو Avalanch که به ساخت و طراحی وسایل‌ نقلیه‌ای که راندن و جنگیدن با آنها حس رضایت‌بخشی به همراه دارد، خوش‌نام است (عنوان Mad Max به خاطر ذهن می‌رسد)، نمی‌خواهد در عنوان Rage 2 تمرکز زیادی روی آن بگذارد.

آقای "لوک والمو":

"از این جهت تفاوت وجود دارد که گیمپلی بیشتر بر روی اسلحه‌های مخصوص وسایل‌ نقلیه، انفجارهای بیشتر، گجت‌ها و چیزهای اغراق‌آمیز از این دسته تمرکز دارد. وسایل‌ نقلیه از این نطر که با آنها کجا می‌روید، در گیمپلی تفاوت ایجاد می‌کنند. اما ما نمی‌خواهیم زیاد روی وسایل‌ نقلیه تمرکز کنیم.

شما صاحب یک وسیلۀ نقلیه اصلی که برای جنگیدن در ویست‌لند ساخته شده، هستید، ولی می‌توانید هر وسیلهۀ دیگری که چرخ داشته باشد را برانید. یک سری چیز دیگر: قطعاً اینکه چگونه در دنیای بازی بگردید و چه کاری انجام دهید، بر عهدۀ خودتان است و آن وسایل نقلیه‌ای که دارید هم قابل ارتقا هستند و می‌توانید اسلحه و تجهیزات‌شان را تا حدی شخصی‌سازی کنید."

عنوان Rage 2 برای عرضه در سال 2019 برای پلتفرم‌های Xbox One ،PS4 و PC برنامه‌ریزی شده است.