Switch حدودا 23 میلیون نسخه فروخته است؛ Super Mario Odyssey همچنان پرفروش‌ترین بازی این کنسول است

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Nintendo ،dualshockers آخرین اطلاعات مالی خود تا پایان 30 سپتامبر 2018 را منتشر کرد و در این میان اطلاعاتی از فروش سخت‌افزار‌ها و نرم‌افزار‌های خود داد.

Nintendo Switch در اولین 18 ماه فروش خود، 22.86 میلیون نسخه فروش داشته است. این میزان از فروش Wii U تقریبا دو برابر بیشتر است و در حال حاضر از فروش GameCube نیز که 21.74 میلیون واحد فروخت، بیشتر بوده است. Switch هم اکنون در یک مسیر فوق‌العاده قرار دارد و هدف بعدی آن‌ها این است که فروشی بیشتر از Nintendo 64 داشته باشند. کنسولی که تقریبا 33 میلیون واحد از آن به فروش رسید.

در بخش نرم‌افزار، Super Mario Odyssey که به تازگی یکساله شدنش را جشن گرفته است، با فروش 12.17 میلیون نسخه همچنان پرفروش‌ترین بازی Switch محسوب می‌شود. Mario Kart 8 Deluxe با فروش 11.71 میلیون نسخه، در جایگاه دوم پرفروش‌ترین بازی‌ها قرار می‌گیرد. و این درحالی است که The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild با فروش 10.28 میلیون نسخه، در جایگاه سوم قرار گرفته است. اینکه این سه عنوان که تمام آن‌ها بیش از 10 میلیون نسخه فروخته‌اند، واقعا تحسین برانگیز‌ است، خصوصا با توجه به اندازه‌ی حجم نصب بازی‌ها بر روی کنسول‌ها.

با توجه به بازی‌های که اخیرا منتشر شده‌اند، Nintendo همچنین گزارش داده است که از زمان انتشار Mario Tennis Aces در اوایل امسال،این بازی 2.16 میلیون نسخه فروخته است. دیگر بازی‌های قابل توجه 2018 مثل Donkey Kong Country: Tropical Freeze تا‌کنون 1.67 میلیون نسخه فروخته‌است و این درحالی است که Kirby: Star Allies حدود 2.10 میلیون نسخه فروش داشته است.

روی هم رفته، اکوسیستم Switch کاملا سالم است و به بودن در یکی از بهترین جایگاه‌هایی که این شرکت برای مدت طولانی در آن بوده است، ادامه می‌دهد. با دیگر لاین‌آپ های فوق‌العاده‌‌ای که قرار است در این فصل تعطیلات عرضه بشوند، Nintendo به پیشرفت بیشتر خودش ادامه می‌دهد.