تاریخ عرضۀ مجموعه کلاسیک Sega Genesis Classics برای کنسول Switch اعلام شد + تریلر

segs genesis classics

اگر عرضۀ عناوین Sega Ages برای کنسول Nintendo Switch کافی نبود تا حس نوستالژی گیمرها را به نهایت خود برساند، بدون شک مجموعۀ کلاسیک Sega Genesis Classics برای این کنسول می‌تواند تعطیلات آخر سال پیش رو را سرشار از حس نوستالژیک کند.

به گزارش پردیس‌‌گیم و به نقل از سایت Comicbook، ناشر این مجموعۀ متشکل از 50 عنوان Sega Genesis Classics، به طور رسمی از تاریخ انتشار آن بر روی کنسول Nintendo Switch رونمایی کرد. قرار است این مجموعۀ در تاریخ جمعه 16 آذر با قیمت 30 دلار برای نسخۀ دیجیتالی و با قیمت حدوداً 40 دلار برای نسخۀ فیزیکی عرضه شود. البته هنوز جزئیات نسخۀ فیزیکی آن به طور رسمی مشخص نشده و باید تا تأیید آن صبر کرد.

این مجموعه که اوایل این سال میلادی برای پلتفرم‌های Xbox One ،PS4 و PC منتشر شد، شامل برخی از بهترین عناوین دورۀ 16 بیتی است؛ مثل دو عنوان از سری Sonic The Hedghog، مجموعۀ کامل Streets of Rage، عنوان Toejam & Earl و دنبالۀ آن ESWAT: City Under Siege ،Gunstar Heroes ،Panic On Funkotron، دو عنوان از سری Shinobi و غیره.

تریلر زیر قابلیت‌هایی که می‌توانید در کنسول Switch از آنها بهره ببرید را نشان می‌دهد. صرف نظر از اینکه می‌توانید این مجموعه را در خانۀ یا بیرون بازی کنید،‌ حالت بازگشت (Rewind) وجود دارد که با بازگرداندن پروسۀ بازی، امکان جبران اشتبا‌ه‌تان را می‌دهد. دیگر قابلیت چشمگیر این مجموعه، حالت معکوس است که برای آنهایی که دنبال چالش هستند، طراحی شده است. در این مجموعه چندین چالش وجود دارند که با انجام آنها اشیائی برای تزئین اتاق مجازی‌تان دریافت می‌کنید.

بله، در مجموعه Sega Genesis Classics شما صاحب یک اتاق بازی به سبک دهۀ 90 میلادی، به همراه تمامی کارتریج‌های کنسول Sega Genesis و یک تلویزیون قابل تنظیم می‌شوید.

مجموعۀ‌ Sega Genesis Classics در تاریخ 16 آذر به کنسول Nintendo Switch می‌آید. این محموعه در حال حاضر برای پلتفرم‌های Xbox One ،PS4 و PC در دسترس است.

دانلود با کیفیت SD

دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌ صفحه