کار ساخت Just Cause 4 به پایان رسید

به نظر می‌رسد ماجراجویی جدید ریکو رودریگز به مانند برخی از بازی‌هایی که برای تعطیلات در نظر گرفته می‌شوند با تاخیر مواجه نخواهد شد و خوشبختانه بازی طبق برنامه‌ریزی تعیین شده پیش خواهد رفت. شرکت Square Enix لحظاتی پیش تایید کرد عنوان Just Cause 4 که در دسامبر سال جاری منتشر خواهد شد به طور رسمی گلد شده و به عبارتی کار ساختش به پایان رسیده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، تیم سازنده در توییتر رسمی Just Cause 4 این خبر را اعلام کرد و در این باره گفت:

"ما مفتخریم که اعلام کنیم بازی Just Cause 4 گلد شده است و در تاریخ 4 دسامبر(13 آذر) به صورت جهانی منتشر خواهد شد. تبریک به AvalancheSweden@ بخاطر کار خارق‌العاده‌ای که انجام دادند و بلندپروازانه‌ترین ماجراجویی ریکو را رقم زدند."

Just Cause 4 در نمایش‌ها عملکرد خوبی داشته و انتظار داریم با استقبال خوب طرفداران رو به رو شود. در این نسخه نیز بازیکن تجهیزات زیادی خواهد داشت که جذابیت بازی را دوچندان می‌کند.

Just Cause 3 نیز کاری به یاد ماندنی انجام داد و ما شاهد یک دنیای باز جذاب، اکشن بی‌نظیر و افکت‌های انفجار خارق‌العاده بودیم اما آیا تیم سازنده می‌تواند از آن هم فراتر رود؟ انتظار داریم Avalanche کیفیت بازی بر روی PS4 Pro و Xbox One X را به حداکثر ظرفیت‌ها برساند.

نظر شما در این مورد چیست؟