Apple: دستگاه iPad Pro جدید در حد Xbox One S قدرت خواهد داشت

چندی پیش Apple در ارائه مطبوعاتی زنده خود از iPad Pro و Mac جدید به طور رسمی رونمایی کرد. Apple برای رونمایی از iPad جدید سعی کرد جنبه سرگرمی و بازی‌های ویدیویی را محوریت اصلی قرار دهد و برای این کار تریلری از دو بازی Assassin's Creed: Rebellion و NBA 2K با جزئیات و کیفیت بسیار بالا به نمایش در آورد. آن‌ها همچنین اعلام کردند که این تبلت هم اندازه Xbox One S قدرت دارد.

آن‌ها در طول مراسم نه تنها اعلام کردند که iPad Pro جدید در حد و اندازه Xbox One S قدرت دارد بلکه ادعا کردند این دستگاه از 92 درصد رایانه‌های شخصی پورتابل فروخته شده در ماه قبل سریع‌تر می‌باشد. جالب است بدانید این تبلت در مقایسه با اولین iPad عرضه شده در بازار 1000 برابر سریع‌تر خواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، مدیر بخش بازاریابی Apple همچنین اعلام کرد که iPad Pro جدید توانایی رسیدن به 120 فریم بر ثانیه را دارد، چیزی که تا به این لحظه برای هیچ پلتفرم موبایل و همراهی ممکن نبوده است. ویژگی‌های تبلت جدید Apple بازار و نحوه بخورد با بازی‌های موبایلی را متحول خواهد کرد.

به طور حتم با پیشرفت دستگاه‌های موبایل و بیشتر شدن مخاطبین این پلتفرم شاهد پورت بازی‌های قدیمی‌تر کنسولی برای این پلتفرم خواهیم بود و حتی ممکن است برخی شروع به ساخت تجربه‌های جدید انحصاری برای اسمارت فون‌ها کنند.

EA نیز قبلا اعلام کرده بود روزی تمامی تمرکز سازندگان به دستگاه‌های موبایل اختصاص خواهد یافت و با این اخبار موضوع جدی‌تر هم می‌شود.

نسخه 11 اینچی iPad جدید با قیمت 799 دلار و نسخه 12.9 اینچی آن با قیمت 999 دلار در تاریخ 7 نوامبر(16آبان) عرضه خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟ آینده بازی کردن بر روی اسمارت‌فون‌ها و دستگاه‌های موبایل را چگونه می‌بینید؟ به نظر شما اظهارات EA در آینده به واقعیت می‌پیوندد؟