لیست کدهای تقلب عنوان Red Dead Redemption 2 + جزئیات

red dead redemption 2

Red Dead Redemption 2 عنوان ماجراجویانه‌ای وسیع از شرکت Rockstar است که فقط باید ساعت‌ها زمان را برای گشت و گذار در دنیای غرب وحشی آن صرف کرد. اما برای کسانی که صبر و تحمل ندارند و دوست دارند همه‌چیز را یک باره با هم دریافت کنند، راهی در نظر گرفته شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Comicbook، اخیراً برای این عنوان تعدادی کد تقلب پیدا شده است که با آن‌ها می‌توانید به چیزهای جالبی دست پیدا کنید؛ از افزایش Stamina گرفته تا دسترسی به اسلحه‌های مختلف و افزودن به سطح Wanted Level.

ماهیت این کدهای تقلب عباراتی مانند عناوین روزنامه‌ها و جملاتی ساده که زندگی در غرب وحشی را توصیف می‌کند، هستند. اما همۀ این کدهای تقلب محتویات را بلافاصله باز نمی‌کنند و برای دست یافتن به برخی از آنها نیازمند به انجام یکسری فعالیت‌ هستید.

ما فهرستی از بعضی از بهترین کدهای تقلب را همراه با پیش‌نیازهایشان در زیر آورده‌ایم. برای وارد کردن کدهای تقلب، کافی است وارد بخش تنظیمات (Setting) شده و دکمه مثلث را در کنسول PS4 و دکمه Y را در کنسول Xbox One فشار دهید. اگر پیش‌نیازهای مربوط به کدها را از قبل انجام داده‌ باشید، می‌توانید کدهای زیر را وارد کنید و از تأثیر آنها در بازی لذت ببرید!

فقط این نکتۀ مهم را در نظر داشته باشید که با فعال کردن هر یک از این کدهای تقلب در بازی، شما قابلیت ذخیره کردن بازی و بدست آوردن هرگونه Achievement یا Trophy را از دست می‌دهید. این کدهای تقلب بیشتر جنبۀ سرگرمی دارند تا پیش‌بردن بازی.

red dead redemption 2

– "‌Abundance is the dullest desire (میل به فراوانی، کسل‌کننده‌ترین میل است)" – دریافت مهمات بی‌نهایت. برای فعال کردن این کد تقلب باید روزنامه New Hanover Gazette No. 27 را در شهر Valentine در هنگام فصل 1 خریداری کنید.

– "A simple life, a beautiful death (یک زندگی ساده، یک مرگ زیبا)" – دریافت طیفی از اسلحه‌های بنیادی بازی. پیش‌نیاز ندارد.

– "Greed is American Virtue (طمع، فضیلتی آمریکایی است)"‌ – دریافت اسلحه‌های سنگین. برای فعال کردن این کد تقلب باید بعد از به اتمام رساندن مأموریت Advertising, the New American Art (تبلیغات، هنر جدید آمریکایی) در فصل 3، روزنامه‌ای خریداری کنید.

– "Death is silence (مرگ، خاموشی است)" – دریافت اسلحه‌های پنهان‌کاری. پیش‌نیاز ندارد.

– "You long for sight and see nothing (منتظر دورنما می‌مانی ولی در نهایت چیزی نمی‌بینی)" – دریافت نقشۀ کامل بازی. برای فعال کردن این کد تقلب باید از پایان رساندن مأموریت Blood Feuds, Ancient and Modern‌ (دشمنی نژادی، کهنه و مدرن) در فصل 3، روزنامه‌ای خریداری کنید.

– "Vanity. All is Vanity (خودبینی. همه‌اش خودبینی است)" – بازکردن همۀ لباس‌ها برای شخصیت اصلی بازی، Arthur. پیش‌نیاز ندارد.

– "Virtue Unearned is not virtue (فضیلتی که با زحمت بدست نیامده باشد، فضیلت نیست)" – افزایش Honor. برای فعال کردن این کد تقلب باید بعد از انجام مأموریت Urban Pleasure (لذت مدنی) در فصل 4، رونامه‌ای خریداری کنید.

– "Balance. All is Balance (تعادل. تعادل، همه‌چیز است)" – بازگرداندن Honor به سطح عادی. پیش‌نیاز ندارد.

– "The lucky be strong evermore (آدم خوش‌شانس از قبل هم قوی‌تر می‌شود)" – دریافت Stamina بی‌نهایت. برای فعال کردن این کد تقلب، باید فصل 5 را کامل کنید و سپس روزنامه‌ای بخرید.

– "Your flourish before you die (شکوفایی تو قبل از مرگت)" – کامل شدن میزان Stamina ،Health و توانایی Dead Eye. پیش‌نیاز ندارد.

red dead redemption 2

– "You seek more than the world offers (بیشتر از آنچه که جهان در خود دارد، می‌خواهی)" – دوباره پر شدن و تقویت گشتن نوار Health و Stamina. برای فعال شدن این کد، باید مأموریت The King's Son (پسر شاه) در فصل 6 را انجام داده و سپس رونامه‌ای خریداری کنید.

– "Better than my dog (بهتر از سگ خودم)" – افزایش محدوده سوت برای صدا زدن اسب. پیش‌نیاز ندارد.

– "A fool on command (احمقی تحت فرمان)" – بلافاصله مست شدن. پیش‌نیاز ندارد.

– "!Run! Run! Run (بدو! بدو! بدو!)" – بدست آوردن اسب مسابقه‌ای. پیش‌نیاز ندارد.

– "You are a beast built for war (تو حیوانی هستی که برای جنگ ساخته شدی)" – بدست آوردن اسب جنگی. برای فعال کردن این کد تقلب، باید بعد از تمام کردن بخش نهایی بازی (Epilogue)، روزنامه‌ای خریداری کنید.

– "Keep your dreams simple (آرزوهایت ساده بماند)" – احضار یک ارابه با یک اسب. پیش‌نیاز ندارد.

– "?Would you be happier as a clown (اگر دلقک شوی، خوشحالتر می‌شوی؟)" – احضار یک ارابه با سیرک در آن. برای فعال کردن این کد تقلب، باید بعد از اتمام بخش نهایی بازی (Epilogue)، روزنامه‌ای بخرید.

– "You want punishment (تنبیه می‌خواهی)" – افزایش سطح Wanted Level. پیش‌نیاز ندارد.

– "You want freedom (آزادی می‌خواهی)" – کاهش سطح Wanted Level. پیش‌نیاز ندارد.

عنوان Red Dead Redemption 2 هم‌اکنون برای کنسول‌ PS4 و Xbox One در دسترس است.