پکتر: نسخه PC عنوان Red Dead Redemption 2 احتمالا در سال 2019 عرضه خواهد شد؛ احتمال انتشار بر روی کنسول‌های نسل بعدی نیز وجود دارد

سرانجام بازی اصلی نسل حاضری Rockstar یعنی Red Dead Redemption 2 منتشر شد و نظر منتقدین و طرفداران نشان می‌دهد که انتظار چندین و چند ساله ارزشش را داشته است و ما با یکی از بهترین بازی‌های تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی رو به رو هستیم. از آن جا که ما سال‌های آخر نسل حاضر را سپری می‌کنیم، آیا این احتمال وجود دارد که Red Dead Redemption 2 به نسل بعدی نیز راه پیدا کند؟

حتما می‌دانید که دقیقا چنین اتفاقی در رابطه با Grand Theft Auto 5 رخ داد، بازی ابتدا در سال 2013 برای دو کنسول PS3 و Xbox 360 منتشر شد و سپس در سال 2015 شاهد عرضه آن بر روی پلتفرم PC و کنسول‌های نسل حاضری بودیم. آیا Rockstar دوباره این رویه را درر ابطه با Red Dead Redemption 2 پیش می‌گیرد؟

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از آنالیزگر Wedbush، مایکل پکتر"، جواب مثبت است. پکتر در مصاحبه خود با GamingBolt اظهار داشت که به احتمال زیاد نسخه PC بازی در برنامه قرار دارد و کنسول‌های نسل بعدی نیز بازی را در زمان لانچ دریافت خواهند کرد:

"نسخه PC بازی به طور حتم در برنامه آن‌ها قرار دارد و به احتمال زیاد در آوریل سال آینده(فروردین 98) منتشر شود. البته من مطمئن نیستم برای چه آن‌ها عرضه نسخه PC را به عقب انداخته‌اند. انتشار بازی بر روی کنسول‌های نسل بعدی نیز احتمالا رخ خواهد داد."

نظر شما در این باره چیست؟