عنوان مستقل Storm Boy توسط Sony معرفی شد

storm boy

امروز شرکت Sony Interactive Entertainment از عنوان مستقل جدید و جذاب Storm Boy که توسط استدیو استرالیایی Blowfish Studios توسعه می‌یابد، رونمایی کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Dualshockers، این عنوان بر اساس کتابی کودکانه با همین اسم ساخته می‌شود و داستان آن حول محور یک پسر و رابطۀ او با حیوان خانگی‌اش،‌ آقای Percival، می‌چرخد. داستان بازی در سواحل جنوبی استرالیا رخ می‌دهد؛‌ محلی که در آن شخصیت اصلی داستان، آقای Percival را نجات می‌دهد و با او دوست می‌شود.

اگر به دنبال عنوانی با لحنی دل‌انگیز در مقیاس کوچک هستید، Storm Boy می‌تواند آن چیزی باشد که می‌خواهید. به نظر می‌آید که گیمپلی بازی از مینی گیم‌های متعددی تشکیل شده که باعث حفظ لحن ملایم و آرامش‌بخشی که توسعه‌دهندگان بازی قصد ترویج آنرا دارند، می‌گردد.

این مینی گیم‌ها تشکیل شده‌اند از نقاشی روی شن، قایق‌رانی، شکار صدف‌ماهی، بازی Fetch با آقای Percival، قایق‌رانی روی شن، تغذیۀ مرغان ماهیخوار و غیره. در حالی که هایپ این عنوان قابل مقایسه با سایر عناوین ماه نوامبر نیست،‌ Storm Boy می‌خواهد تجربه‌ای دلپذیر را برای گیمرهایی که به دنبال آرامش در محیطی آرام هستند، فراهم کند.

عنوان Storm Boy در تاریخ سشنبه 29 آبان برای پلتفرم‌های IOS ،PC ،Xbox One ،PS4 و اندروید عرضه می‌شود.

دانلود با کیفیت SD

دانلود با کیفیت HD

تماشا بصورت تمام صفحه