سرورهای مولتی پلیر Call Of Duty Black Ops 4 در حال حاضر در 62hz اجرا می‌شوند ؛ Blackout همچنان در 20hz باقی مانده است

هفته‌ی پیش گزارش شده است که سرورهای مولتی پلیر و Blackout Call Of Duty Black Ops 4 در 20hz اجرا می‌شوند. طبیعتا این موضوع باعث ناراحتی خیلی از بازیکنان شده بود، با وجود این ظاهرا Treyarch و Beenox به طور قابل توجهی بهبود هایی را ایجاد کرده‌اند و در حال حاضر مود های مولتی پلیر بازی از 62hz پشتیبیانی می‌کنند.

یکی از کاربران redit به اسم "soja92" تست هایی انجام داده و فهمیده است که سرورهای مولتی پلیر Black Ops 4 هم اکنون در 62hz اجرا می‌شوند. از طرف دیگر سرورهای بلک اوت هنوز در tickrate 20hz هستند.

در حالی که سرورهای Blackout هنوز ایده‌آل نیستند، اما مود‌های مولتی پلیر همانطور که شما انتظار دارید اجرا می‌شوند(و شبیه نسخه‌های بتایشان هستند). این قطعا خبر خوشی برای طرفداران Black Ops 4 است، خصوصا از وقتی که Treyarch و Beenox بهبود‌هایی را قبل از انتشار Battlefield 5 ایجاد کردند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dsogaming هنوز معلوم نیست که آیا در حال حاظر tickrate ها برای مود بتل رویال بازی، Blackout، افزایش خواهد یافت یا نه. با وجود این Black Ops 4 با این به روز رسانی و ارتقای tickrate، بهتر شده است. و نه تنها بهتر شده بلکه بازی روی پلتفرم‌های PC فوق‌العاده اجرا می‌شود.

باید از Treyarch و Beenox حداقل برای ایجاد بهبودهایی در طی چنین زمان کوتاهی ممنون باشیم.