تماشا کنید: بازگشت کیف مرگبار Agent 47 در HITMAN 2 + تصاویری جدید از هدف فراری با بازی “شان بن”

تماشا کنید: بازگشت کیف مرگبار Agent 47 در HITMAN 2 + تصاویری جدید از هدف فراری با بازی "شان بن"

کیف مرگبار Agent 47 بازگشته است. شاید این خبر خیلی هیجان انگیز نباشد ولی این کیف در بازی‌های ابتدایی Hitman یکی از ابزار مورد علاقه طرفداران بود. در بیشتر بازی‌ها آیتم‌های شما انگار به یک بعد دیگر فرستاده می‌شوند ولی در این سری، این کیف را به معنای واقعی باید با خود حمل کنید که سبب ایجاد سطح جدیدی از استراتژی در بازی خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، در Hitman 2 شما می‌توانید تقریبا تمامی اسلحه‌ها یا آیتم‌های خود را در این کیف نگه دارید. اکنون می‌توانید از این کیف به عنوان یک سلاح سرد یا وسیله‌ای برای پرتاب‌کردن استفاده کنید و حتی آن را به دیگر شخصیت‌های بدهید. در زیر می‌توانید تریلر منتشر شده در این رابطه را که ویژگی‌های جدید این کیف را نشان می‌دهد، مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

اما جدا از این خبر، همان‌طور که می‌دانید هفته گذشته مشخص شد که بازیگر معروف هالیوودی یعنی "شان بن"، نقش اولین هدف فراری Hitman 2 را ایفا خواهد کرد. به تازگی تصاویری جدید و جذاب از این شخصیت منتشر شده که در ادامه می‌توانید به تماشای آن‌ها بنشینید (جهت مشاهده در اندازه واقعی برروی تصاویر کلیک کنید).

چندی پیش نیز IO Interactive از حالت جدید، یک در مقابل یک و رقابتی بازی Hitman 2 به نام Ghost Mode رونمایی کرد.

Hitman 2 در تاریخ 13 نوامبر (22 آبان) برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و سیستم‌های شخصی عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.