قاتلی مکان جنازه‌ی مقتولش را در ازای یک Xbox فاش کرد

xbox murderer

فروردین ماه سال 1389 بود که "ونوس استوارت" مفقود شد. یک سال پس از این واقعه همسرش "داگ" به جرم قتل وی مجرم شناخته شد اما در آن زمان جنازه‌ی "استوارت" هرگز پیدا نشد.

اخیرا پلیس بعد از معامله‌ای که با همسر مقتول که در زندان ‌به‌ سر می‌برد داشت، توانست در ازای کنسول Xbox محل جنازه‌ی وی‌ را پیدا کند.

بنا به گزارش LADBible، هر سال مسولین با این امید که بتوانند اطلاعاتی در مورد محل دفن مقتول کسب کنند، جنازه را پیدا کرده و به خانواده "استوارت" برگردانند و پرونده را برای همیشه مختومه اعلام کنند، با آقای "داگ" ملاقات می‌کردند. و در طی این سال‌ها "داگ" نه‌ تنها جای جنازه را فاش نکرد بلکه اصرار داشت که در مفقود شدن خانم "استوارت" نقشی نداشته است… البته وقتی صحبت از یک Xbox شد قضیه کاملا تغییر کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از comicbook، "داگ" بلاخره مسولیت این قتل را بر گردن گرفت و محل دفن جنازه را فاش کرد و پلیس به راحتی توانست آن‌ را پیدا کند. محل دفن با دو درخت قطع شده علامت گذاری شده بود. "داگ" در صحبت با WWMT-TV گفت "من دیگر نمی‌خواستم این بار بر دوش خانواده‌ و یا خودِ خودخواهم باشد. من دیگر این را نمی‌خواستم. بسیار دردناک است که بدانی حتی پس از جرمی که مرتکب شدی باعث زجر دیگران می‌شوی."

اما "داگ" فقط از روی ندای وجدان اعتراف نکرد، بلکه در ازای اعتراف خود درخواست یک Xbox و مشارکت در یک سری از برنامه‌های خاص زندان را نیز داشت. در نهایت به این سوال که آیا این دو خواسته باعث اعتراف وی شدند یا خیر را فقط خود "داگ" می‌تواند پاسخ دهد، اما آنطور که به نظر می‌رسد، وجدان درد هشت ساله دلیل اعتراف "داگ" نبوده است، بلکه رسیدن به این درخواست ها دلیل اصلی اعتراف وی بودند.

"داگ" علاوه بر آشکار سازی محل جنازه‌ی خانم "استوارت" جزییات چگونگی به قتل رسیدن وی را نیز آشکار کرد. وی اعتراف کرد که ابتدا همسرش را آنقدر خفه کرده است تا بیهوش شود، سپس او را به جنگل برده و منتظر شده تا وی دوباره هوشیاریش را بدست آورد و پس از به هوش آمدن خانم "استوارت" او را به قتل رسانده است.

این ماجرا واقعا ترسناک بود و فکر به اینکه "داگ" که به حبس ابد محکوم شده محل جنازه را در ازای یک Xbox فاش کرد واقعا پریشان کننده است. نظر شما در این باره چیست؟