رویداد ترسناک فصل هالووین عنوان For Honor به نام “Return of the Underworld” آغاز شد + تریلر

رویداد ترسناک فصل هالووین عنوان For Honor به نام "Return of the Underworld"

به تازگی یوبیسافت بازشگت رویداد ویژه فصل هالویین به نام "Return of the Underworld" ( بازگشت از دنیای مردگان) را اعلام کرده است، رویدادی که به طور حتم بازیکنان را در طی این دوره مشغول نگه خواهد داشت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، بعد از عرضه بسته گسترش دهنده Marching Fire که شامل جناح جدید وو لین (Wu Lin)، چهار قهرمان جدید قابل بازی و همچنین حالت‌های جدیدی برای بازی، ویژگی‌ها و نوسازی گرافیک بازی می‌شد، بازیکنان هم اکنون می‌توانند سریع و بدون مقدمه به این رویداد بپردازند.

در رویداد "Return of the Underworld" که از 3 تا 17 آبان ماه برگذار می شود، زمین مملو از ارتش‌های جنگجویان اسکلتی به عنوان یک حالت ویژه، چالش‌ها، ماموریت‌ها و پاداش‌هایی خواهد بود که که درست در زمان هالووین در بازی سرازیر می‌شوند. یکی از حالت‌های جدیدی که بازیکنان در طی این رویداد دریافت می کنند Endless March نام دارد،‌این حالت در واقع حالت تغییر یافته 4 در مقابل 4 Dominion بوده که در آن سربازان به شکل اسکلت‌هایی ظاهر شده و مقدار زیادی آسیب را به شما وارد می کنند.

ماموریت‌های هفتگی Arcade چالش‌هایی را در حالت جدید PVE که همراه با بسته گسترش دهنده Marching Fire به بازی اضافه شدند، به ارمغان خواهد آورد، درحالی که سفاراشات مضمون جامعه بازی، جناح‌های بازی را در مسابقات مختلف به مبارزه با یک دگیر وا می‌دارد تا اهداف را کامل کرده و بزرگ ترین پاداش‌ها را به دست بیاورند.

همچنین وسایلی با طرح و مضمون هالووین به قهرمانان تمام جناح‌ها از جمله جناح ویو لین اجازه می‌دهد تا ظاهرشان را با لباس‌های ماسک دار جدید، تغییر دهند. علاوه بر این، سلاح، تجهیزات و یک افکت جدید "Moonlight Sonata" را نیز می‌توانید از طریق Loot کردن به دست آورید.

رویداد "Return of the Underworld" عنوان For Honor از تاریخ 3 تا 17 آبان ماه برای PS4 ،Xbox One و PC در دسترس خواهد بود. می‌توانید تریلر منتشر شده را در ادامه مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD|دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه