شرکت نینتندو سالگرد یک سالگی عنوان Super Mario Odyssey را جشن می‌گیرد

super mario odyssey

امروز سالگرد یک سالگی عرضۀ عنوان Super Mario Odyssey است. این عنوان پلتفرمر محبوب و قهرمان دوست‌ داشتنی آن، ماریو، پارسال برای کنسول Switch عرضه شدند و به یکی از بهترین ورودی‌های جدید به سری Super Mario لقب گرفتند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Dualshockers،‌ انگار همین دیروز بود که همۀ ما ماجراجویی بزرگی را با ماریو و Cappy برای نجات دادن پرنسس Peach و Tiara از دست Bowser آغاز کردیم. فکر نکنم من تنها کسی باشم که بخاطر گرفتن تمام 999تا Power Moon در بازی از خوابم زده باشم. گذشته از این، چه کسی می‌تواند صحنه‌های خاطره‌انگیز این بازی، مانند در کنترل گرفتن یک T-Rex تا فستیوال فراموش‌نشدنی New Donk City را از یاد ببرد؟

عنوان Sper Mario Odyssey سال بسیار خوبی را تا به حال داشته است؛ از بازخورد‌های عالی گرفته تا تمام محتویاتی که از زمان عرضۀ آن به بازی اضافه شدند. برخی از مهمترین محتویات عرصه شده عبارتند از حالت چالش برانگیز Luigi's Balloon World و لباس‌هایی که همیشه در حال به‌روز شدن هستند و جدیدترین لباس اضافه شده، پوشش زامبی‌ برای ماریو است که برای فضای هالووین بسیار مناسب می‌باشد.

شعبۀ آمریکای شرکت Nintendo طی توییت زیر این سالگرد را به طرفداران تبریک گفت. عنوان Super Mario Odyssey سال گذشته بصورت انحصاری برای کنسول Nintendo Switch عرضه شد.

super mario odyssey