طبق گفته‌ی آزمایش کنندگان تغییر نام کاربری در PSN با هشدارهای سورپرایزکننده‌ای همراه می‌شود

PS4

در اوایل این ماه، سونی بالاخره تأیید کرد که زمانی در 2019 قابلیت تغییر نام کاربری اعضای PSN را اضافه خواهد کرد. خبر بسیار خوبی است، مگر نه؟ خب، این ویژگی مورد انتظار وارد برنامه‌ پیش نمایش شده است و طبق تسترها، تغییر شناسه PSN با هشدارهای ترسناکی همراه می‌شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، چندی از کاربران انگلستان در انجمن‌های ResetEra گزارش داده‌اند که دعوت‌نامه‌ای برای امتحان کردن پیش نمایش نرم افزار PS4 6.10 دریافت کرده‌اند و ایمیل مربوطه برای تغییر نام کاربری PSN با هشدارهای زیر همراه بوده:

" اطلاعات مهم قبل از تغییر دادن نام کاربری آنلاین:

تمامی بازی‌ها و نرم افزارهای PS4، PS3 و PS Vita و سایر سیستم‌های پلی استیشن از ویژگی تغییر نام کاربری آنلاین پشتیبانی نمی‌کنند. اگر نام کاربری آنلاین خود را تغییر دهید:

ممکن است دسترسی به محتویاتی (از جمله محتویاتی که بابت آن پول پرداخت کرده‌اید) که برای بازی‌هایتان دانلود کرده‌اید، مثل add-ons و پول مجازی را از دست بدهید.

ممکن است پیشروی خود داخل بازی‌ها را از دست بدهید، از جمله دیتاهای ذخیره شده، جدول‌های رقابتی و پیشروی‌هایی که در بازگشایی تروفی‌ها داشته‌اید.

بعضی از بازی‌ها و نرم افزارهای آنلاین و آفلاین‌تان ممکن است به خوبی کار نکنند.

نام کاربری سابقتان ممکن است برای شما و بقیه‌ی بازیکنان در برخی مکان‌ها قابل دیدن باشد."

حالا، دوباره یادآوری می‌کنیم، تغییر شناسه‌ی PSN هنوز درحال آزمایش است، پس امیدواریم این مشکلات زمانی که برای همگان در 2019 منتشر می‌شود، حل و فصل شوند. ولی با این حال، این موضوع که احتمال وجود داشتن این مشکل‌ها هست، کماکان مورد نگران کننده‌ای می‌باشد. پروفایل‌های PSN به جای یک شماره‌ی شناسایی منحصر به فرد به یک نام کاربری لینک هستند که تغییر دادن نام کاربری را بیش از چیزی که فکر می‌کنید پیچیده می‌کند. اساساً، تک تک بازی‌ها باید به روز رسانی شوند تا از تغییرات شناسه PSN پشتیبانی کنند و به نظر می‌رسد که احتمالاً بازی‌ها واکنش خوبی نسبت به آن نداشته باشند.

همانطور که پیشتر در این ماه اعلام شد، قادر خواهید بود برای اولین بار به صورت رایگان شناسه PSN خود را تغییر دهید ولی بیشتر از آن 10 دلار برایتان خرج خواهد گذاشت. مشترکین PS Plus می‌توانند 5 دلار برای تغییر نام پرداخت کنند. وقتی شناسه‌ی خود را تغییر دهید، می‌توانید انتخاب کنید که نام کاربری سابق خود را نمایش دهید، تا دوستانتان بدانند با چه کسی صحبت می‌کنند.

با این شرایط، حاضر هستید شناسه خود را تغییر دهید؟ یا این خبر باعث سرد شدن اشتیاقتان برای انتخاب نامی بهتر شده؟