تماشا کنید: تریلر جدید Ride 3 بر روی شخصی سازی و نسخه‌های مخصوص بازی تمرکز می‌کند

تماشا کنید: تریلر جدید Ride 3 بر روی شخصی سازی و نسخه‌های مخصوص بازی تمرکز می‌کند

استودیوی Milestone تریلر جدیدی را از عنوان Ride 3 منتشر کرده است که گزینه‌های شخصی‌سازی موجود در بازی را به نمایش می‌گذارد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، در بازی بیش از 500 قطعه مکانیکی و مربوط به زیبایی موتور وجود خواهد داشت که توسط آن می‌توان عملکرد موتور در پیست‌ها را تغییر داد.

در کنار نمایش گزینه‌های شخصی سازی، استودیوی Milestone نسخه‌های مخصوص (Special Edition) بازی را نیز معرفی کرد. هردوی این نسخه‌ها را می‌توان به صورت فیزیکی و دیجیتالی در تاریخ 9 آذر تهیه کرد. نسخه استاندارد فیزیکی و دیجیتالی بازی تنها شامل بازی اصلی و نسخه مخصوص (Special) که به صورت فیزیکی عرضه می‌شود، شامل بازی اصلی، سیزن پس و استیل بوک انحصاری Ducati Panigale V4 خواهد بود. نسخه طلایی بازی (Golden) نیز به صورت دیجیتالی عرضه می‌شود که شامل سیزن پس، پک موتورهای اسپرت (4 موتور، 10 رویداد و 3 تروفی) و پک موتور BMW R1200 GS (موتور مربوطه، 5 رویداد و 3 تروفی) خواهد بود.

پیش خرید بازی هم اکنون در دسترس می‌باشد و با پیش خرید نسخه طلایی تمامی محتوای گفته شده به همراه یک تم داینامیک (تنها در PS4) و 3 روز دسترسی زودهنگام در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید و زیبای این عنوان را تماشا کنید.

دانلود SD – دانلود HD

تماشا بصورت تمام‌صفحه

Ride 3 در تاریخ 9 آذر برای Xbox One ،PS4 و PC عرضه خواهد شد.