قرار است Tom Clancy’s The Division 2 در مراسم XO18 قابل بازی باشد

Tom Clancy’s The Division 2

به دنبال خبر قابل بازی بودن Crackdown 3 و Kingdom Hearts III در X018، اکانت توئیتر رسمی اکس باکس مکزیکو عنوان کرد که بازی بزرگ AAA دیگری که در اوایل 2019 عرضه می‌شود طی رویداد revived Xbox که در ماه نوامبر برگزار می‌شود قابل بازی خواهد بود. بازی نام برده شده، Tom Clancy’s The Division 2 است.

اولین بار چندین ماه قبل طی مراسم E3 2018 در خرداد ماه از نخستین نمایش گیم‌پلی این عنوان پرده برداری شد. بازی برای عموم در کنفرانس E3 قابل بازی بود و به دنبال آن در گیمزکام، PAX West و Tokyo Game Show نیز حضور پیدا کرد. Tom Clancy’s The Division 2 مداوماً در رویدادهای گیمینگ در 2018 حضور داشته و به شکل سنگینی روی برند اکس باکس برای بازیابی تکیه کرده است، پس حضورش در X018 کاملاً منطقی به نظر می‌رسد.

به گزراش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، مثل عنوان قبلی خود، Tom Clancy’s The Division 2 یک بازی چند نفره‌ی شوتر خواهد بود ولی داستان اینبار به جای نیویورک در اطراف واشگنتون اتفاق می‌افتد. بازیکنان می‌توانند بین سه کلاس Sharpshooter، Demolitionist و Survivalist انتخاب کنند – و همچنین قرار است از یورش‌های 8 بازیکنه و محتوی قابل دانلود رایگان پشتیبانی کند.

درحالی که بازی در مرکز ایالات متحده روی می‌دهد، مدیر عالم Ubisoft Massive، "آلف کاندلیوس" به تازگی عنوان کرده که بازی به شکلی آشکار هیچ بیانیه‌ی سیاسی‌ای را به خاطر اینکه "برای تجارت بد است" شامل نمی‌شود. می‌توانید بررسی DualShockers از Tom Clancy’s The Division 2 در E3 را در صفحه اصلی سایت ببینید.

Tom Clancy’s The Division 2 در 24 اسفند برای PC، PS4 و Xbox One عرضه می‌شود.