چقدر طول می‌کشد تا نسخۀ فیزیکی عنوان Red Dead Redemption 2 بر روی کنسول نصب شود؟

red dead redemption 2

اگر شما هم مثل میلیون‌ها گیمر دیگر در سراسر جهان قصد تهیه عنوان Red Dead Redemption 2 را دارید، سر و کله زدن با پروسۀ نصب بازی بر روی کنسول، نشستن روبروی تلویزیون، خیره شدن به نوار دانلود و فریاد زدن بر سر آن تا بلکه زودتر پر شود، آداب و رسومی‌ خواهند بود که باید اول آنها را انجام دهید تا بازی اجرا گردد. گذشت آن دورانی که تنها لازم بود دیسک بازی را درون کنسول قرار دهید تا بازی بلافاصله اجرا شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Dualshockers،‌ سوالی که هم‌اکنون در ذهن همۀ افراد خواهان عنوان Red Dead Redemption 2 وجود دارد، این است که چقدر طول می‌کشد تا این بازی 100 گیگابایتی بر روی کنسولشان نصب شود؟

سایت Dualshockers که توانسته زودتر از موعد به نسخۀ PS4 این عنوان دست پیدا کند، سعی کرده تا مدت زمان نصب بازی بر روی کنسول PS4 را بطور دقیق تخمین بزند. همانطور که از هفته قبل شایعه شده بود، نسخۀ فیزیکی عنوان Red Dead Redemption 2 بر روی دو دیسک می‌آید و برای نصب کامل آن، اول باید داده‌های موجود در دیسک اول بر روی کنسول نصب کرده و سپس با وارد کردن دیسک دوم، بقیه داده‌های مورد نیاز دانلود شود.

در ابتدا وقتی دیسک را وارد کنسول می‌کنید، مدت زمان تقریبی برای نصب کامل بازی حدود 3 ساعت برآورد شده که خوشبختانه با گذشت پروسه نصب از این مدت به‌مرور زمان به مقدار زیادی کم می‌شود. از 89.125 گیگابایت حجم کلی بازی در هنگام نصب، 41.631 گیگابایت آن در دیسک یک ذخیره شده که حدود 46 دقیقه نصب آن طول می‌کشد. بعد از قرار دادن دیسک دوم، بقیه داده‌های بازی در مدت زمان 42 دقیقه دانلود می‌شود. در مجموع، سایت Dualshockers توانست در ظرف 1 ساعت و 28 دقیقه بازی Red Dead Redemption 2 را بطور کامل نصب کند. قابل ذکر است که این مدت زمان با کنسول PS4 Pro بدست آمده و پس از انجام دوباره این پروسه بر روی کنسول PS4 معمولی، همان مدت زمان کسب شده است.

در کنار این موارد، یک آپدیت 3 گیگابایتی به عنوان آپدیت روز اول هم باید نصب شود که بسته به سرعت اینترنت‌تان، مدت زمان دانلودش متغیر است. با وجود اینکه همزمان میلیون‌ها کاربر در حال دانلود این به‌روز رسانی هستند و ممکن است مقداری پروسۀ دریافت آن طول بکشد، انتظار می‌رود با پایان نصب کامل بازی این به‌روز رسان هم دریافت شده باشد.

سایت Dualshockers تأکید می‌کند که زمان‌های بدست آمده نمی‌توانند بصورت قطعی با مدت زمان نصب شما یکی باشند، اما این زمان‌ها می‌توانند به شما ایده‌ای کلی از زمان مورد نیاز برای نصب عنوان Red Dead Redmption 2 دهند. متأسفانه سایت Dualshockers بدلیل نداشتن نسخۀ Xbox One این عنوان، توضیحی برای دارندگان کنسول نامبرده نداده است.

عنوان Red Dead Redemption 2 امروز برای دو کنسول PS4 و Xbox One عرضه شد. شما می‌توانید نقدها و نمرات منتشر شده این عنوان را در این صفحه مشاهده کنید.