فروشگاه مای‌گیفت؛ بهترین و ارزان‌ترین سایت فروش گیفت کارت

فروش انواع گيفت كارت هاي استيم ولت , آيتونز ، گوگل پلي ، پلي استيشن و ايكس باكس و اورجين با بهترين قيمت در سايت www.mygift.ir با نماد اعتماد براي اطلاعات بيشتر و كد تخفيف به كانال تلگرام @Mygift بپيونديد.

www.mygift.ir

آیتونز

با خرید گیفت کارت های آیتیونز آمریکا، می توانید تمامی محصولات موجود در iTunes را از جمله اپلیکیشن ها، بازی ها، آهنگ ها، ویدیو ها، سریال های تلویزیونی و… را به راحتی خریداری نمایید.

پی اس ان

گیفت کارت های پلی استیشن نتورک را می توانید در کنسول های بازی Sony اعم از Play Station 4, Play Station 4 Pro استفاده نمایید. با گیفت کارت های پلی استیشن نتورک شما قادر خواهید بود بازی های اورجینال، آیتم های درون بازی های پلی استیشن و همچنین انجام بازی ها به صورت آنلاین لذت ببرید.

گوگل

گیفت کارت های گوگل پلی به شما آخرین دسترسی را به تمامی سرگرمی های شرکت گوگل می دهند. به راحتی می توانید آن چه را که دوست دارید خریداری نمایید، چه موسیقی، چه فیلم، چه بازی و هر آن چه که در استور گوگل موجود می باشد.

استفاده از گیفت کارت های آیتیونز بسیار راحت می باشد. پس از خرید این محصول یک راهنما جهت redeem کردن گیفت کارت آیتیونز بر روی حساب خود را نیز دریافت خواهید نمود.

استیم

گیفت کارت های استیم، یک راه حل آسان و خوب برای شارژ کردن حساب های استیم شما می باشد. همچنین با استفاده از گیفت کارت های استیم میتوانید به دوستان خود، شارژ اکانت هدیه نمایید. با گیفت کارت های استیم نه تنها بر روی کامپیوتر های شخصی ویندوزی بلکه بر روی دستگاه Mac خود نیز میتوانید بازی مورد علاقه خود را دانلود و از بازی کردن نهایت لذت را ببرید.

ایکس‌باکس

با خرید این محصول، شما گیفت کارت ایکس باکس آمریکا را اتوماتیک و دقیقا پس از پرداخت دریافت خواهید نمود. گیفت کارت های ایکس باکس را می توانید در کنسول های بازی مایکروسافت اعم از Xbox 1 و Xbox 360 و همچنین در ویندوز های نسل جدید و همچنین پلتفرم Windows Phone استفاده نمایید. استور ویندوز شامل اپلیکیشن ها، بازی ها، نقشه های جغرافیایی، آهنگ ها، فیلم ها و… می باشد. پس از خرید این محصول یک راهنما جهت redeem کردن گیفت کارت ایکس باکس بر روی حساب خود را نیز دریافت خواهید نمود.

بتل نت



عضویت در کانال تلگرام Mygift

www.mygift.ir