تماشا کنید: تریلر جدید Hitman 2 مناطق جدید بازی را به نمایش می‌گذارد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از VG/247، استودیوی Io Interactive به تازگی تریلر جدیدی از عنوان مورد انتظار مخفی کاری Hitman 2 منتشر کرده است که 5 منطقه‌ی جدید از بازی را به نمایش می‌گذارد.

در گذشته ما تنها شاهد مناطق کلمبیا و میامی در تریلرهای بازی بوده‌ایم، اما اکنون شاهد این هستیم که بازی از لحاظ تنوع مناطق، درست مانند نسخه‌ی قبل خود بسیار گسترده است.

اولین منطقه، هیملشتاین می‌باشد که در کشور اتریش واقع شده و به عنوان یک محل برای حالت Sniper Assassin استفاده می‌شود.

علاوه بر آن Io Interactive اطلاعاتی هم از این سفرهای Agent 47 منتشر کرد که شما در زیر تصاویر می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید:

"در نیوزلند، بازیکنان ماموریت دارند تا به سواحل این منطقه رفته، از مناظر آن لذت ببرند و خود را برای انجام یک عملیات در یک خانه‌ی لوکس محافظت شده آماده کنند."

"بمبئی که نام دیگرش شهر رویاها می‌باشد، در هر زمانی مسافران زیادی به همراه مامورانی برای انجام ماموریت در خود دارد. شما در این شهر می‌توانید غرق در جمعیت بسیار زیاد شوید و لوکیشن‌های معروف فیلم‌های بالیوودی را از دور مشاهده کنید. این شهر یک محیط رنگارنگ دارد که در دل آن‌ها تعداد زیادی رمز و راز وجود دارد."

"به ویتلتون کریک آمریکا خوش آمدید، منطقه‌ای در حومه‌ی شهر که در آن می‌توانید جاده‌های وسیع پر شده از درختان پر زرق و برق افرا را مشاهده کنید و به خانه‌هایی بنگرید که یک حیاط آرام و زیبا واقع شده‌اند و ساکنان آن از روز شنبه‌ی خود لذت می‌برند."

"جزیره‌ی سگیل در شمال آتلانتیک، یکی از محرمانه‌ترین و پر رمز و رازترین مناطق جهان است."

علاوه بر این‌ها، شما می‌توانید تریلر جدید این بازی را مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیقیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

عنوان Hitman 2 در تاریخ 13 نوامبر (22 آبان) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. برای تجربه‌ی این بازی چقدر هیجان زده‌اید؟