تماشا کنید: تریلر گیم پلی جدید Just Cause 4 به قابلیت Supply Drop می‌پردازد

تریلر جدید Just Cause 4 به قابلیت Supply Drop می‌پردازد

به تازگی Square Enix تریلر جدیدی از Just Cause 4 را منتشر کرده است که ویژگی بهبود یافته Supply Drop (انداختن تجهیزات از هواپیما با چتر نجات) را مد نظر قرار می‌دهد. همانطور که از نام این ویژگی می‌توان فهمید، Supply Drop به بازیکنان اجازه می‌دهد تا وسایل نقلیه، سلاح‌ها و تجهیزات گونانگون مورد نیاز خود را انتخاب کرده و از طریق منوی بازی آن‌‌ها را به پرواز در بیاورند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dsogaming، بازی تعداد 104 وسیله نقلیه را در اختیار شما قرار می‌هد و این ویژگی، به دست آوردن این وسایل نقلیه به منظور جستوجوی محیط بزرگ جهان باز بازی را راحت‌تر می‌کند.

در طول بازی، بازیکنان دسترسی به این وسایل نقلیه و تجهیزات و همچنین خلبان‌ها را آزاد می‌کنند. با داشتن خلبان‌های بیشتر اساسا تعداد سفارشاتی که می‌توانید داشته باشید را افزایش می‌دهید و هر کدام از خلبان‌ها دارای قابلیت Quick Drop (انداختن سریع) خواهند بود.

Square Enix هنوز مشخص نکرده است که ایا بازی دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای به منظور خرید این وسایل نقلیه و تجهیزات با پول واقعی خواهد بود یا نه.

Just Cause 4 در تاریخ 13 اذر 1397 برای PS4 ،Xbox One و PC منتشر می‌شود. می‌توانید تریلر منتشر شده را در ادامه مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD|دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه