تاریخ عرضه حالت بتل‌رویال و جزئیات محتویات دریافتی عنوان Battlefield V اعلام شد

battlefield v

شرکت EA و استدیو DICE همانطور که قول داده بودند از جزئیات محتویات بازی Battlefield V در هنگام عرضۀ در ماه آتی و آنچه که پلیرها می‌توانند انتظارش را در ماه‌های پس از آن داشته باشند، خبر دادند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، محتویات پس از عرضۀ عنوان Battlefield V به چندین فصل تقسیم شده که هر کدام، پلیرها را به مدت دو ماه مشغول خود نگه می‌دارند. محتوای هر فصل شامل حالت‌ها، نقشه‌ها، قابلیت‌ها و سایر موارد جدید است و بازی را در این قسمت‌ها گسترش می‌دهند.

در زمان عرضۀ، عنوان Battlefield V از 8 نقشه و 8 حالت برای بخش ‌چندنفره، بخش تک‌نفره War Stories و تمامی اسلحه‌ها و کلاس‌هایی که قبلاً معرفی شده بودند، برخوردار خواهد بود. اما چند قابلیت و حالت مهم بازی، از جمله حالت بتل‌رویال Firestorm و قابلیت شخصی‌سازی وسایل نقلیه در ماه‌های آینده و به صورت محتوای پس از عرضه در دسترس قرار خواهند گرفت.

اولین فصلی که بعد از عرضۀ بازی منتشر می‌شود، فصل Overture است که از اواسط آذر شروع می‌شود و تا بهمن ادامه پیدا می‌کند. در این فصل، نقشۀ Panzerstorm به بخش چندنفره اضافه می‌شود که به نبردهای بین تانک‌ها در بلژیک اختصاص یافته است. The Last Tiger، آخرین فصل برای بخش War Stories، محتوای تک‌نفره Overtrue را تشکیل می‌دهد.

در کنار قابلیت شخصی‌سازی وسایل نقلیه، بخش تمرینی دیگر محتوای تشکیل دهندۀ این فصل است که نسخۀ اولیه آن با شروع اولین فصل از بخش چندنفرۀ Tides of War قابل استفاده می‌گردد. بخش تمرینی بر اساس نقشۀ Hamada خواهد بود و در آن پلیرها می‌توانند به تمرین تیراندازی، پرواز، رانندگی و غیره بپردازند.

battlefield v

Lightning Strikes فصل بعدی است که در بهمن‌ماه آغاز شده و تا اواسط اسفند جریان می‌یابد. در این بازۀ زمانی، بخش Combined Arms به بازی اضافه می‌شود و امکان تجربه PvE co-op در طی چندین مأموریت و نقشه را به پلیرها می‌دهد. فصل Lightning Strikes همچنین نسخۀ بروزشدۀ حالت Rush را در کنار حالت جدید Squad Conquest به بازی می‌افزاید.

نسخۀ بروزشدۀ Rush اینتل‌های MCOM را در مدت زمان محدود و تنها در طول این فصل عوض و با بمب جایگزین می‌کند. حالت جدید Squad Conquest نسخۀ کوچک شده Conquest است که 16 نفر ظرفیت دارد و در آن دو تیم که هر کدام شامل دو گروه است، تلاش می کنند تا پرچم‌ها را تصرف و از آنها حفاظت کنند.

Trial by Fire سومین فصل Tides of War است که در بهار 2019 منتشر می‌شود و با آن، حالت بتل‌رویال Firestorm برای اولین‌بار در دسترس قرار می‌گیرد. بخش چندنفره سنّتی نیز چندین نقشه جدید دریافت می کند. این نقشه‌ها در سواحل یونان جریان دارند و شامل مبارزات تانکی و هوایی می‌باشند.

هر فصل از بخش Tides of War برای کسانی که مایلند وقتشان را صرف این بخش کنند، چالش‌های هفتگی و پاداش‌های انحصاری دارد. همچنین آیتم‌های جدیدی نیز همزمان با پیشرفت پلیرها در طول هر فصل و رسیدن به رنک‌های جدید، به آنها هدیه داده می‌شود.

عنوان Battlefield 5 در تاریخ 29 آبان برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC عرضۀ می‌شود.